Saturday, July 30, 2011

gejala ANGRY BIRDS merebak kat diri aku? pekess?


salam semua. tetiba pendahuluan disajikan dengan baju burung marah tuu. HAHA. baru beli tadi kat petak 1 #square ONE :) belii dekat butik OCCO *ecehh, butikk uaaa ! hahaha. rm19.90. hehehh :)) bermula nya gejala nii yg aku terpengaruhh ni since aku maen game ni laa dan aku tengok baju tu mcm semartt je. hahaha #trend ek skunk dak2 pkai bju nii? --'



eh ehh, tetiba ada bku SPM tu kann. ni tanda aku tak lupa nak SPM oke ! --' hahaha. act, baruu terkial kial nak belii. hahahaha. mmg aku lama dah nak belii. hehehehe. ni abg aku belanja. woaa ! jangka lukis tu pon dia belikan. aku amek yg paling mahal --' jahaatt kan akuu? hahahaha. sekali sekala. agpun dia baru gajii :DD


tetiba jadi minah yg suka beli file gmbar kartun2 ni pulakkk. HAHAHA. rasa comel pulakk kann? comell mcm aku? ahaksssss ! brrrr ~ ape pon tak bolehh ! file ni beli sebab nak letak kertas2 yg melambak nii. cikgu bg kejaa kan. kang hilan tak memasall --' ok lhaa, excited terlebih beli bju angry birds smpai kan balek rumah teros amek gmbar baju ni dan teros post fb ~ HAHAHA. piiirahhh ! perangai aku mcm budak budakk ! hahaha. takde lha smpai aku addict sgt bnde alah nii. ikott trend. HAHAHA ! takde kne mengenaa. ok bhaii !



notakaki; wehh, dak hostel form4 tuuuu, *kalau ade yg baca lhaa* mehh kua pakai baju company nihh. REUNION KADET POLIS pkai bju nii. hahahaha *guraau !

No comments:

Post a Comment