Friday, July 29, 2011

aku adalah candidate SPM 2011 laahhhhh !

salam :)

what happened to me next? after my SPM? gila pk pasal ni. cita cita? dulu kecik kecik ditanya ape cita cita, saya nak jadik dokter, wartawan, polis, cikgu. semua keluar. sekarang tanye apa cita cita, tah lha. belom pk . HAHAHA. ape lha nak jadik ngn aku ni. SPM is around the corner syg oii. 106 more days to go ok. trial raya ke5 dah mula dah. satu hapa pun tak ready lagii. ni gaya nak amek SPM ? hampehh !


makin lama makin mcm takot nak dtg sekolah. sebab apa? nak masuk sekolah je ternmpk countdown SPM kat makmal cikgu KASIM. dengan tulisan merah yg cahaya bersinar tuu. adehh ~ takott weehhh ` kau pk aku tak PK ke pasal2 nii? kejayaan ohh ! #tahuu kejayaan tapii tanak belajar --'. mcm mana nak tuka kepada sifat rajin nii? adehh, bila aku nk dapat petunjuk nii? YA ALLAH, berikaln lah hambaMU ni hidayahMU . aminn ~


seperti yg aku ckp, aku jadik pelajar target. huh ? tak pecaya? aku pun tak cya. sebab 2 subjek gagal boleh jadik pelajar target? brrrr ~ mcm nak terjun kolam cetek jeee ! pastuh dapat PA cikgu MAD SHAHID :) yeahh, cikgu BM aku. time kelas cikgu tu, mmg suasana dirahmati ALLAH. tenang, redup betol cahaya smpai aklu tertidoo --' #terokgilaperangai! adehh, boleh dikraa kot akuu tak pernah tdoo --' ni ke ciri2 pelajar cemerlang? aishh, kene mintak maap nii. hmm ~ seramm bila nak pk.


ok guys, its already 1.18 AM . tak sleepy langsong. p maen game ANGRY BIRD ni ha. esok nak ajak abg p BPMALL nak beli bju angry bird . HAHAHA. nite all :)


notakaki; selamat tinggal awak :')

No comments:

Post a Comment