Sunday, July 31, 2011

29 SHAABAN 1432

salam semuaa :)) hari ini 29 SHAABAN 1432. esok mula lha 1 RAMADHAN 1432. maknanya esok semua umat ISLAM akan berpuasa. so pada semua TAHNIAH RAKAN SEKALIAN KERANA DAPAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK NI. SEMOGA KITA PUASA KITA DITERIMA ALLAH. AMINN ~



ok, sebenarnya hari ni pergi BPMALL dengan kakak, abg ipar dan iman amani. mereka carik brang untuk raya. haha. nak start esok puasa dah beli brg raya. haha. aku trngok jekk, jalan. semalam da beli baju angry bird dah lha. tu baju raya akuu T___T HAHAHA. server2 kasot jee. phewww ~ nak pakai wedeges or sandle biasa? nanti aku pikirrr.



alamak, iman tengok orang lain pulakk. huhuhu . time nak balik ni pergi PIZZA HUT. yeahh ~ sahur dekat pizza. hahaha. kakak belanja pizza. suka suka suka :DD




ohh itu CHICKEN SUPREME ! dahsyattttt sedapp :DD



ohh itu LASAGNA SEAFOOD kott. entah apebendaaa lha namanya aku maen hentam jeaa ! HAHAHA. kejuu je memanjanggg !



nak amek muka annoying aku nii buat lepas rinduuu. HAHAHA. okee byee :D


#dah dalam keta tadi lepas balek, perot kenyang, tetiba nampak JANTAN 2 ekor pergi meraba raba dia 'punya' sumpah wehh geliii ! aku mcm nak muntah balekk jekk kannn pizza aku. tapii tak boleh nanti esok takde tenaga. HAHAHA. eeee ! akuuu ta twu nak ckp ape, wehh, esok bulan yg mulia lha, jgn rosak kan mood nak puasa semua orang boleh tak? aku yg tengok pun dapat dosa lhaaa eeee T_____T damn !


notakaki: SELAMAT BERPUASA semua. semoga semua yang aku niat kan tuk buat ramadan ni akan tercapai dengan izin ALLAH. aminnn ~

No comments:

Post a Comment