Saturday, July 23, 2011

zaman kegemilangan time kecik kecik duluu dengan hinguss di hidungg :D


taraaaa ~ hahaha. opss, lupaa . salam to all readers :) da pkul 2 pagii pon tak retireti nak lelap kan mataa. nyway, pic di atas tuu aku lupa aku umor bape. about 3 years kott. haha, comel kann? hahah. *oke aku perasan. act aku kemas rumah dengan mak aku tadii, so terkeluar lha album2 lamee. byk lagii pic yang mengasyikkan dan pelbagaii aksi yang aku buat ., hahaha. gelakk gelak jea pabila ingt kembalii.




second pic ni aku rase aku masok pakaian beragam kott. hahaha. aku lupaa. ni about 4 years kott. lupe nyahhh ! hhaaha. tak boleh bla pabila tengok gmbar kcik2 nii
kurus je aku rasee. sekarangg ni besauuuu gedabakkk T____T




ohh third pic nii aku rase ayah aku baruu belikan basikal baruu kot. hahaha. ohh, aku rinduuuuu dengan semua ini~ rindu nak maen basikal bawah pkok same same rakanrakan. maen hide and seek dengan semot. hahaha. maen pondok2 dengan rumput. maen kawen kawen dengan jiran sebelahh T____T rinduuu nyewwww ~



haaa~ yang ni aku rasee mickey kesayangan aku yang telah dibuang oleh emak aku kott. sebab mickey tuu dah letek ! hahahaa. adehh, mane nak dpt 'fresh' mickey mcm tuu. hahaha.

zaman kanak kanak adalah paling the best moment. dari situ kita belajar erti kawan kawan, sikap self confidence . erti pengorbanan parents kitaa. kanak kanak tidak tahu apa erti kesusahan dunia. mereka hanya tauu bermain nak gelak ketwa sahaja. kalau aku ada kawan baek sebaik doraemon pasti aku sruh kuarkan alat 'kembali pada zaman kanak kanak!' *intonasi mcm doraemon kuarkan brg2 diaa tuu T___T* mesttii syiokk kannnn . ohh, tu cuma angan angann ~


notakaki; tetibaa hatii ni berbunga bunga buat entry nii :DD

No comments:

Post a Comment