Monday, August 1, 2011

1st DAY of RAMADHAN :D

salam semua :D ALHAMDULILLAH sudah terlaksana puasa hari ini, hrapa dapat diterima ALLAH. aku harini tetiba pulakk aduhhh, nak dekat pulak tuhhh --' takpe lha, dugaan :') oke, yang tu ignore takde kne mngena. ni nak habaq nak citer niii. meh dekat mehh. HAHAHAHA.

cenggini citer nyee, 1st day puasa nak buka mcm esok nak raya kau nyah ! haha. gembira betol kuarga aku. idea sape tah yg buka harini bakar ayam , ikan dan sotong . berBBQ pulak aku harii ni. hahaha. aku kuat time ni p bazaar #nmpk kan aku pemalas ? HAHAHA --' TUGAS aku sebenarnya p beli kueh jea :P


ni je lha yang aku dapat bg bukti. BHAHAHA --'


HAHAHA. takde motif nak letak gmbar tu dua kali. HAHAHA.

#tadii p bazaar, nmpk pulak si PENYAPU ni. heheheh. ohh ~ pndek jugak kau. HAHAHAHA. siott jea.

wslam :D esok jgn lupaa, PUASAAAAA ! esok dah sekolahh. yeahh ~ kbhai !

No comments:

Post a Comment