Thursday, December 16, 2010

Jom Join Contest Tiqa Wonderland !

aku bukak facebook jep , si cik kak dodol ni tag kan aku dlm satu contest ni . so , aku pun join la . hehhee , try la nak join . lau tak menang kan tu adat pertandingan . aku pun ta kesa menang ke kalah ke . hehhee . JOM JOIN CONTEST TIQA WONDERLAND . yaaa , tu la tajuk contest tuu xD

contest ni berkisah kan tentang gambar candid dan kegembiraan saya . adehh , ni yg aku kene godak godek lappy aku . maklum laa , gmba2 aku yg dlu da berzaman . so , kne carik la blek . HAHAHA . ta silap aku, byk yg aku da buang ~ ngehh2 ~ opss ! second , ade rules die , mehh bce2 ~


syarat :

1 .  buat satu entry pasal contest ni . bertajuk kan 'Jom Join Contest Tiqa Wonderland' . xD

2 . letak pasal contest ni kat sidebar korang , tu kalau korang rajin , tak paksa okeh ! :D

3 . nak follow boleh , tanak follow boleh , tapi sebaiknya korang follow lahh yep  belog ini ! sebap , die yg    buat contest ni ^^

4. tag DUA orang , dan pastikann mereka twukk ! HAHA

5 . dah siap ? sila tinggal kan komen dan link di belog tiqaa . senang nty tuan punye blog ni nak mengusha :P



***********tutututtuttttttttttt~~~~~~



oke , sume da seap ! tggl upload pix i . heee :D




...........loadinggg ~~





sebab pilih gmba ini : aku suke gmba ini , mcm ta candid kan ? tapi sebenarnye , aku tga jln syok nak blek skola , mmber aku g sempat kua kan camera amek gmba , aku sempat senyum tak ikhlas manis , dan peace jek yg mampu ! ngehh :D . di edit oleh TANGAN saya :)




*aku = tga tunjuk peacee tu ! JANGAN TIRU AKSI INI ! SEBAB KESELAHAN BESAR M16 DIACUKAN KEPADA ORANG YG TAK BERSALAH , YG JAHAT JEK TAKPE !

grrrrr ! ni gmba kegembiraan saya ! aaaa , npe muke aku cmtu ? ni ke muke2 owg tga seronoK ? **comel gilak tak senonoh betol tuan punye blog ni ! HAHHA . time nih , aku kat CAMPING KADET POLIS BATU PAHAT kat D'PUNGGAI RESORT . gempakk bebs ! gmba ini tanpa edit :)

TARIKH TUTUP : 14 JANUARI 2011 :)

tag :



**HAHHA , twu aku tak seNATURAL korang ~ tapi aku baek kan? aku tak COMEL mane . hehehhe :D menang kalah adat bertanding ~ peace yaww !

No comments:

Post a Comment