Sunday, October 3, 2010

PERKHEMAHAN di GUNUNG BERLUMUT :)

hari pertama , 1 okt 2010 :

kol 3 ptg da seap2 gunung lumut . sebelum tu jmpe DEA dlu , hehehehe :) rndu kot nty . hahahahh , lepaskan rindu jap , hahahahha , teeettt ! ~ peh , dlm aty ..................(maap , aku tak leh ckp) dlm perjalann , pehh , sayu je kann hati . law DEA ade kan besst . hahahh . no biggie laa . oke stop ! smpy2 , angkut brg . bla blaa . g psang khemah , pastuh g solat , tazkirah , solat hajat . smpy mlm . mlm lak mndi . hahahah . tdoo . oke , abes hari pertama .



hari kedua , 2 okt 2010 :

bgon kol 4 , msk air . goreng nasik tok srapan dak2 nih nak nek gnung . pastu , mndi2 , solatt . pastuu da abes solat sume g blek khemah sediakan ape yg patut tuk g daki . kol 9 lbeh gerak . mule2 aku brsmgt la gak , even aku pun takot aku mmpu ke tak . takpe laa , aku kuat kan smgt . peh , mule2 oke jekann , patuhh , amek kau . pancit ! ade pkok besa ni jadik halangn , tp aku tak lehh lalu . hahahh **machaa tanx dol kt tgn kau . hahah , tlong jadik tgge aku . hahaahh . ~ oke , jln punye jalann , tak tgok bawahh , sekalii , KEDEBUKK ! hahahah , guest what ? aku jatuh la glekk ! pnye nak cover , aku ckplaa 'best' dak2 leh gelakk kan . pehh , segan kott . hahahh . takpe . ignore ~ smpy cekpoint 1 , pehh , jaoh la siott ! penattt . g amek air kt air terjun tu .pehh , sejukk ! bestt , air die sejukk ~ patuh jln . my lak bwk beg aku . takpe laa . patuhh , kt pertghan jln , aku terpisah nan my . alaa , bia laa die , die ade ojan . plus ,ta nmpk aku punn nty kann ? oke , stop mepek =.='' jln , benti , jln lagi benti . hahahah . aleh2 lehh jadik saeng ngn tengek , topo , sam nan cgu mad said . jln laa , ngn mereka . hahahah . last kot , tp ade lagi last .alaa , takpe laa . pehh , mmg penat dol ! curam die , tggi gilekk ! dahh tu , smpy cekpoint 2 , glek bapaaakkk jaohh ! pastu smbong lagi prjlnn , ni lagih tggi curam nye dol . pehh , aku da terkebil2 je ann . last2 , smpy cekpoint 3 , renjer tu ckp , takpe laa , trun blek , tak leh naek ats , sbp mase da lmbt . aku nan tengek da hampe je ann . takpe laa , pencapaian aku smpy situu jek kan . hmm ~ aku pun trunnn , pehh , bahaye ~ trun penat , naek penat . pehh , kaki aku da menggil da . saket glekkk ! tak rase kaki da . nak tnggal kaki aku . trun la slow . laju kott aku trun , ta tgok depan , tgok bwh jek , takde brekk , aku kejar tengek . bapakk laa , laju glekk . sekali sekala h tu ' woi ! tggu aku , penat ni' hahahh . dduk jap . patuh ae budak laki kt blakang aku , spe tah , 3 org je jln , yg len mne tah , da jaohh ~ pehhh , smgt na smpy nihh . jlnnnn . mne jmbtan nih ta nmpk , pent aku . sekali yeahh ~ da nmpkk , aku pun jln laju . path aku ade dgr ' kiahhh kiahhh kiahhh ! mehh trun mndi !' pehh tgok kt bwah , piqa (petom) anis , nard . ape lagi , aku bukak ksot , stokin , tros msok air . pehhh ! sejukkk ! hahahaha . pastuhh , da stgh jam aku naek ~ bapakk giler lapaaaa ! hahaha , amek pinggan tros mkn . hahahahh . pastu mndi2 . dahh , seap . solat . mlm tu ade persmbhan , cgu mintak cerita psal prjlnn tadi . tengek yg cter , bngp , cter pjng lebaa , last2 ckgu swohh dah . ahahh . pastuu dah , msok tdo ! mlm tu leh ujan lak ann . tdo je laaa ~




hari ketiga , 3 okt 2010 :


bgon , mndi . hahahh pastu solat . pastu buad regangan bdn siket sbp nak g river trekking . hahahahha . pastu jlnn , msok air . kuang asam ckgu asik !!!! ~ jatoh akuu dlm air . huhuhu . jln laa lagi , smbel nyanyi2 . hahahahah . bestt! pleng the bestt la . memoryy ! hehehhe  , pastuu , leh plak aku jatohh , ckgu asik leh rakam aku jtohh ! bengangggggg kotttt ! aku dengki die , percik2 air , aku yg kene blekk ann . pehhh ! sabaaaa . pastuu , mndi2 nan budak2 nih sumee . pastu nek , bilass . pstu , dahh , kms2 kemahh . sume laa . kol 1 lbehh da blekk da . tggu bas ag , pehh ,. pastu , bas da smpi . oke da blekkkk ! ! !  ! ! ! nak jumpe bntal kt umahh ! na tdooo ! hahahahahha .



~ THE END ~



***pehh , saba je kann . aku tahu la die punye lakik dpn mate . aku nak gayot jap , na mct jap . tak yah laa na saiko2 aku , tahann je dok akuu ~ pluss ! whatever laaa ~ ~ ta suke laa , even , tahh laa . adoii , asal aku nih , jgn jadik budak2 laa . hmm ~ pape punn , tanx kawann , kerna menjadikan kem ini suatu yg indahh :) (kau diam!jgn mention bnde nih kt dpn aku ag oke!)







No comments:

Post a Comment