Monday, September 27, 2010

mampu ke aku laksanakan ?

npe tjok post aku mcm tu ? hahahahh . watever laa ~ haa , today today ! i went to alaa , msl laa na speaking . hahahahh . melayu ag best kan ? >,< hari ni aku pegi pusat latihan memandu tu aa , kt pt hamid ea ? haa , ntahh .
pada mulenye nak g pg , last2 bpk aku plak majok , ckp amek lesen ta bncang laa ape laa , padahal aku da bgtau awal taon da *excited pnye psal >,< patuh tggu bpk aku kol 10 lbehh . da smpy sne , aku msok ngn muke blurr nye . hahahahh . patuh bpk aku ckp kt kaunter tu . "na amek lesen" , org tu ckp "spe nak amek lesen ? pacik ea ?" hahahahh , aku da gelakk jekk , apelaa , bpk aku da tuee die kete bpk aku na amek lesen . "ehh , taklahh, ank sy nih" die tros bg aku borang pndftaran . hahahah , aku tules , die bebel ape tahh . aku ta pham ~ hahahh . patuhh , ayh aku g kaunter , bayarr . rm261 ~ wow ! hehehhh :P byk bykk ~patuh , akk ni lak dtg , yeahh , die bg ceramahh , ape tahh die ckp , aku phm siket jek . hahahh . mmg blurr otak aku tadi, ta twu aku pk sal pe . aku pk sal aku mampu ke laksane kan ujian nih ? yeaah ! AKU BOLEHH ! hehehehh :))

tu satuu hal . n lagi satu , bersedia ke aku nak masok hostel taon dpn ? aduii , SPM lagihh . meracauu aku laa pk sal bnde2 nih . relaxs eiraa , you CAN DO IT ! kan ade DEA di sisis :) wink wink ~ hehehehh . lalalalalaal ~ taon nihh taon DEA , hahahhh , aku ke yg kne bg smgt kt DEA ? hahahahh . yeahh ! AWAKK SPM BUAT YANG TERBAIK OKEHH ! hahahahh *ape aku nih ? hahahahh . 


n , the besttt part was ; 
yeahh ! akuu mmg nakk kau dpt perkara yg sme ape yg aku rase ! yeah ! akhernyaa kau dpt kan ? akhernya kau dipermaenkann kan oleh perempuann yg kau puja puja dulu ? hahahh , mampuihh laa na ckp aku kejam ke pe ? yg pntng kau da dpt kan ape yg aku rase . SERVE YOUR RIGHT LAAA JANTAN :) 




DAHH , APE KUNK YG AKU MEPEKK LAU AKU TAIP PNJG2 NIHH . FROM NOW , AKU HARAP , SPM AKU PAS , RESULT AKU GEMPAK , dann AKU HAPPY NGN DEA , ouhh my prince ! hahahahhh :)   <3 cehhhh . *kau diam ! hahahahh





nota kaki ; *jge aizat baek baek ea ~ hahahahh  **like this sentences ~










No comments:

Post a Comment