Thursday, October 7, 2010

i will love you until the end of my life :)

jika hari itu hari bahagia buat saya , 
saya mahukan awak ada disisi saya .
jika hari itu hari terakhir buat saya , 
saya mahukan awk snyum dan igt la kasih syg saya tak pernah berubah buat awak .
jika hari itu hari yg sgt susah buat saya ,
saya tidak mahu awak merasa apa yg saya rasa ketika itu kerana saya tidak mahu menyusah kan awak .
jika hari itu saat yg paling bahagia buat awak ,
saya pasti akan tersnyum gembira utk awak .
jika suatu hari nanti saya tiada utk menemani awak ,
awak jgn lupa , setiap detik saat dan ketika saya mengingati awak dan saya tak pernah jauh dari awak .
jika suatu hari saya tiada di dunia ini ,
awak jgn la menangisi pemergian saya , malah awak lebih berhak mndptkan lebih baik dari sy .
jika hari ini adalah semalam ,
pasti nya saya akan mmeluk awak sekuat hati dan tidak akan melepaskan dakapan saya pada awak .
jika hari ini tak seindah semalam ,
awak jgn berduka cita , kerna adanya hari esok yg akn menyinari hidup awak .
jika tiada hari esok utk saya , 
saya nak awak tahu SAYA MENCINTAI AWAK SEPENUH HATI SAYA .
jika hari ini awak setia dgn saya ,
saya berharap selamanya CINTA dan SETIA awak utk saya .
jika bintang dan bulan tidak menyinari di langit awak ,
ingt lah diri saya , saya akan sentiasa MENJADI BULAN DAN BINTANG di langit awak .

DAN INGAT LAH SAYANG , 
jika hari ini ditakdirkan saya meninggal kan awak , 
saya mahu awak sematkan dlm hati awak CINTA , SAYANG , KASIH , SETIA , PENGORBANAN saya hanya untuk awak , kerna awak yg telah mmberi saya kebahagiaan .


~ i will love you until the end of my life ~





Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu





nota kaki ; this is for you my dear :) **tiada kaitan yang hidup ataupun yg mati :P

No comments:

Post a Comment