Tuesday, January 12, 2016

Thank you.




Kita tak tahu kan apa yg terjadi pada masa depan? Aku tahu pahit sekali rasa tu. Tp smlm mampu buat aku tersenyum manis dlm hati. Kali kedua. Tak byk berubah. Gelagat yang sama. Annoying sama. Hahaha. Masing2 nak menang. Tp ofkos la aku kena kalahkan diri aku sbb im happy to see his smile. Jika ini peluang kedua yg terakhir, aku belum sedia. Masih berbaki 3 bulan lagi. Aku harap dlm masa 3 bulan tu keajaiban boleh berlaku. Aku tak harapkan lebih. Cuma agar satu hari nnti dia tahu bahawa aku sgt menyayangi dia dan aku sgt mahu melihat senyuman itu dengan aku. I know maybe it is only for temporarily. But once in a lifetime it makes me feel better to deal with it. Jangan letakkan harapan. Itu yg pasti. 😊

Thanks 110116.




No comments:

Post a Comment