Monday, November 21, 2011

Freedom semakin hampir. Legaaaa :D

Assalamuaalaikum :)

okay, memang dah lameee sangat tak update. sibok SPM la katekan. wiwiwiiw XD okayy, fyi, 14 NOV 2011 adalah start SPM. aku last on 29 NOV 2011. 8 harii je aku exam. wowowowo. I'm the early student that finished my paper. I guess :D *betol ke BI aku nii? hahaha. lantak laa, paper BI dah habis. hahahaha. *maaf teacher :D tadi paper Pendidikan Islam. Kertas 1 diaa mak aihh, susahh :O. nasib kertas 2 mcm senang, huhu.
tapi bebanyak paper yg aku rasa tak sure ialah math ngn sejarah! huuuu, susahhhhhhhhh!

okay, next ialah ADD MATH. whoaaa >< matiiiiii nak jawab, perah otak pikir. tanak byk, nak lulus je. huhuhuhu :( aku lagi 3 paper. ADD MATH, Science dan ADD Science. tak saba rasanyee nak habiskan tarikh tu. hehehe. kelas aku yg amek PA habis 5 DIS 2011. hee, jgn jeles eaa tgok aku habes dlu. hikhik :)

okayy, pas SPM kerja? perlu ke? hahaha. nak cutiiiii dlu boleh? dlm sebulan duaa? mne nk dtg duit dgn cara mudah ek? huhuhu. kerja? nanti lah aku pikir. best ke kerja? huhuhu. boleh tak nk sekolah je? ayah bg duit. gagaggaa. gedik ek, time sekolah je dlu ckp bila nk habis sekolah. now, dah habis sekolah sibok nak sekolah lagi. ni lah lumrah manusia. hahahaha.

sayu nak tinggal kan sekolah. hee. dah tak dpt meronggeng kat bilik guru dah bersama guru kesayangan. tak dpt nk skodeng junior yg comel comel dah nanti. haha. tak rase dah mcm manee nak pki bju skola kaler putih cm tu. hahaha. sedihh T___T akan ku rindu semua itu. hahahaha. okay, rasa mcm nak undur diri. hahaha. Wish me luck on my next paper!

Sayonaraaa!


meh nak bisik: sape nak buku SPM aku angkat tgn? hehehe. aku nk jual nii. bju skola pon lau nak, aku bg je free :DD hehehehhee

No comments:

Post a Comment