Monday, November 21, 2011

Congrates MALAYSIA, Tahniah Harimau Muda!

Assalamualaikum :)








Tak sia sia selama berejam aku tggu goal Malaysia. hahahaha. aku yg tak minat bola, dah boleh dikategorikan sebagai org yg paling excited bila jaringan persamaan 1 sama oleh pemain Asrarudin. hahaha. ape daaa. best wok rupanye bola ni. bhaha. best best! aku sedih sebab Izzaq Faris Ramlan jersi number 14 tuu tak dapat main sebab injured. pakai tongkat wehh. haaa, tetiba pulak Izzaq ni handsome! hahaha. ngek >< 




jersi no 14 tu. ala la comel dia ketawa! hahaha 

rumah aku riuh dengan suara aku, iman amani, kakak, abg, ayah aku. mcm riuh nyee dekat warong2 tu aa. hahahaha. takpe la, dlm rumah, suke ati ah nak jerit kan? hehehe :) haaa, mcm bosan bilaa smpai kesudah takde gol. smpai meleret ke masa tambahan. ending nye penalti laa yg buat kita menang. hehehe :D








ohh, ni anak Che Mat mmg hebat! hehehe. Khairul Fahmi Che Mat. goalkeeper hebat ah. kalau aku terkedu tengok bola meluru depan mata aku. hahahaha. terima kasih kerana mengawal pintu goal dengan hebat dan jaya nya! plus dengan penuh kacak nye. bhhahaha ><

terima kasih Baddrol Bakhtiar yang menjaringkan goal yg membuat kita menang pd penalti. haaaa, rasa bangga kita menang! walaupun aku tak main. hehehe. tahniah Malaysiaaa! 





tapii, tak puas hati, indon pura pura ek jatuh lah ape lah. referee pun tak kuasa nak layan korang. hahaha. tapi ape pun, Indonesia tetap main dengan penuh hebat dan jayanya. nasib lebih memihak kepada Malaysia kan. redha jee. *tak paham kenapa setiap kali ade free kick indon ke, mesti Bonai pgg net mcm nak cium je net tu. kau igt leh jampi ke? kalah gak. Khairul Fahmi dah mandrem dlu da. hahaha.*

 I'm proud to be Malaysian ;D





gambar semua dari google :)


nota kaki: nak Jersi Panthera TM tu boleh? mane nak carik? nak sangat. belikan boleh? *mata kedip kedip ayu*

No comments:

Post a Comment