Tuesday, November 29, 2011

Cubaan Pertama Buat Header sendiri ^^



Assalamualaikum :)

Hahaha. amacam? buruk kann? kira lawa lah bagi aku. hahaha. yelahh, korang lain kan dah pro. aku baru jee nak learning semua ni. maklum lah. dah habis SPM! so, kalau cantik diam diam. kalau tak lawa, komen. kalau ade nak diperbetulkan ke, bgtw aku. hehehehhe. yg pro tu ajarkan aku bolehh? *winkwink*

 finally I'm freeeee! sukaa tak terhingga aku. hihihihi. secara rasminya aku dah tak menjadi pelajar sekolah. huhuhu, sedihh T___T. sape yg nak tinggal kan kngn sekolah die wehh? huhuhu. budak lelaki aruk sebab dah habis SPM. hahaha, perangai tak ubah! I will be miss you all guys!


Paper 1 ST. padahal ade lagi 2 paper time nii xD


nampak tak betapa excitednyee aku dah habis SPM! hehehe. kurang hasam kan aku. Welcome SPM 2012. hahaha. bioo bg dak form4 cuakk D: hahaha. cuak ke dieorg? okay lah, malas nak update pnjg2. aku ade something yg panjang lepas ni. hahaha. nantilah lah post sebab belom buat bende nyee. hihihi. Goodnight world. see you again tomorrow xD

wsalam :*


notakaki: kerja mane best?

No comments:

Post a Comment