Sunday, October 2, 2011

Rayaa kee? Haha. Raya dalam bulan Zulkaedah.

Assalamualaikum ollss.


Lamaa nyaa tak udpate kann? hhuhu. rasa malas nyeee nak update. btw, last Jumaat lepas (30 Sept 2011) skolah kami ada kan sambutan hari rayaa. kan? dlm mood raya lagii kan walaupun rayaa dah habis dan masuk bulan Zulkaedah dah pun. HAHA. takpee laa. skolah kami hormat pada yg amek Trial SPM tahun nii. *nak muntahhh. haha*


Sepatutnya majlis start pagi after bacaan Yasin dan Al-Mathurat. tapii pagi tu hujan, bace dlm kelas jee. after that, kami sekelas ape lagii, arik laaa amek gmbarr. HAHAHA. masing masing lagak masing. 




















macam kanak kanak riang kann? hahaha. best bestt ! ade lagiiii....




yang ni paling HOT. HAHAHAHAHAHHA 




anak bapakk wehh !










*haaa semputt byk nyee gambaarrr. nak tgok lagiii p lah facebook i. hahaha.*

after that, Ustad Kusnan masuk. phew,, muka masing masing buat sucii bace bukuu. HAHAHA. ape dahh. baik kann? HAHAHA. then, majlis start dlm kol 10 lebihh. mak aii, panas jgn ckp. aku yg berjubah nii ape lagii wehh. dah laa dlm serba hitamm. sabar sabarr :DD lepas habis penutupan program sejarah tu, makan, then balikkkkk! Marhaban takde pun, agaknyaa masaa tak sempat kott. oke laa, bhaaii. itu ajee buat kali ni. salaam :)

*Mereka ramai yg doakan aku pegi haji sebab aku pakai jubah ni. mereka gelar kan aku Hajah. takpe la, mudah mudahan ade rezeki 20 tahun akan dtg yee, terima kasih doakan akuu :) tengs to makngah sebab bagii jubah ni pada mak aku, then mak aku tak muat, bagi aku. beli kat Makkah. heee :D*


Notakaki: Hey untuk budak PMR. all the best guys ! buat yg paling terbaik ! *Semalam pergi rumah aliff ihsan aka pedos ade open house. rumah dia kat parit yaani. then terkebetulan ada someone pulak. alahaiii gumbiraaaaa! ngeeee :DD

No comments:

Post a Comment