Friday, October 7, 2011

Melonjak girangg! ohh terima kasih yang memang tak terhingga!

Assalamualaikum semuaa !


Indahnya sungguh dihari raya, ramainya orang bersuka riaa. ewah ewahh! cop cop. raya dah habis, ape tah aku melencong nii. hoorayyyy ! senangnya dlam hati, kalau beristeri dua, seperti dunia haii ana yang punya. okee, aku meraban lagi *sila tlong anyone sepak muka aku sedarkan akuu* HAHAHA. ok, aku terus terang. aku dapat handbag SEMBONIA dari seseorang. aku terujaaaaa! aku baru usia 17 tahunn. phew, mcm tak cayaa je aku dapat. mcm tak layak je aku pakai.tapii aku syukur sgt. kikiki *kakak aku jeles nyahh!* sape bagii? tettt, peribadi alamat dan surat menyurat dirahsiakan atas hormat pada beliau.


Ya Allah, syukur sgt. Beliau bg sempena birthday aku yg dah lapuk dek zaman tuu. hehe. Alhamdullilah, rezeki kan. huhu. Aku bersyukur tak terhingga. berkali kali aku ucapkan terima kasih pada beliau. Allah je yg mampu balas segalanya pada beliau.



Ya Allah, murahkan lah rezeki beliau, berikanlah kesihatan yang baik kepadanya. tempatkan lah beliau dikalangan orang yang Engkau redhai Ya ALLAH, berikanlah beliau kebahagiaan dunia dan akhirat. Amin Ya Rabbal Alamin.

meh tengok jantung hati sayaaaa niii :DD











notakaki: terima kasih tak terhingga. Saya akan tetap akan ingat beliau selamanya :)

No comments:

Post a Comment