Saturday, September 10, 2011

no one can replace him :)

Assalamualaikum :)


semalam bace satu blog ni. tengok gambar mereka. mengingatkan aku pada seseorang. seseorang yg aku hilang selama 3tahun ini. dan mungkin 3 tahun ni akan terus mnjadi selamanya. jyeah, ianya belajar dan kerja ditmpt yg sma dengan dia ni.


oh, mmg perit rasa ditinggalkan. waktu setahun itu amat lama. tapi apa kan daya, dah tu kerja dia kan. setahun tanpa kabar berita dan akhirnya berlanjutan hingga ke tahun ketiga. tapi, syukur pada tahun ni semua yg aku harapkan jadi kenyataan tapi ianya hanya untuk seketika. mengapa dia pergi sekali lagi? dan adakah mungkin lagi 3 tahun aku akan menunggunya? kenapa aku tak boleh lupakan diaa? hati ni sakit sgt bila pikirkan dia.


kenapa aku tak boleh bukak hati aku utk sesiapa lepas dia? kenapa aku selalu terpikir yg dia akan kembali jugak satu hari nanti. perjalanan aku masih pnjg. kejayaan aku pon aku belom kecapi. aku terlalu mentah tuk semua ni. kadang2 aku terpikir, janganlah dia muncul dengan perempuan lain didepan mataku, sebab ianya akn membuatkan aku lemah, dan menjadikan aku jatuh.


Aku harap that one day aku akan dapat merasakan perkara itu. aku harap aku dapat lupakan dia dan lepaskan semua yg ada. perit dohhhhhhhhhh T____T sampai bilaaaa nak mcm ni, sampai bila hidup aku dibayangi dia. ketawa? riang? senyum? tu mmg personaliti aku. aku sedih, aku kecewa aku tak pernah tunjukkan. kecuali aku merajuk kat mak bapak aku laa. hee. smpai member aku pon cakap 'kau tak pernah sedih ek, kalau merajuk pon mcm tak jadik. kau asik ketawa je, takde perasaan ape kau' sadis gileee kau ek kawan. HAHA. nak buat mcm mana, ni lah aku. tak suka menunjukkan kesedihan. tapi dalam hati ALLAH saja yg tahu (:




boleh tak sesiapa yg lengkapkan love tuu? wiwiwiwiwiwiw XD

No comments:

Post a Comment