Wednesday, September 14, 2011

Add Math :)

Salam eberibadiii? how's your life bebehh? hahaha.


ok, tadiii paper addmath. ohh damn ! soalann SENANG gilewww sampai masa 2jam, aku dapat tdo sejamm. *tu ayatttt hipokrit oke! bapakkkkkkkk susahhhh woiiiiiiiiii *keterlaluan pulakkk. mmg susahh ah. brrr ~ kalau bg sume soalan simultenous*ejaa asal sebut* kan senang. boleh lahh aku jawab. phewww, aku tak tawu cane aku leh kecundang amek addmath. dah sah sah pada zahir batin nye aku mmg tak sukaaa dan mgg tak pndai addmath. mmg kecundang ahh paper addmath aku. sepatah haram tak paham --' dah tempah G satu dah trial nii. pehhh. SPM? mak aiiiiii. tak mampuu den nk ckp *rasanakmatiii.


aku mmg orang tak suka bermain dengan nombor. dan tak kreatif dengan nombor. aku? APE PON TAK BOLEHH ! tapi lau bab jiwang jiwang tulis karangan yg entah pape, tu serah kat aku, tu aku suka. *even BM pun celam celum dapat A. BI? ohhhhhh. I wish I can A in my SPM . esok takde paper. bukan means enjoy, its mean untuk meready kan diri utk paper seterusnya. tinggal lagi 2 paper jee. pheww. bilaa nak habes. nanti sebulan, then SPM. ohh tensennnyeeeeee ><


geram dengan diri sendirii !



ok, sekarang ni rasa mcm rindu seseorang laa. HAHAHA. gtg, bhaiiii. wasalam :)

No comments:

Post a Comment