Tuesday, July 19, 2011

tarik tali UTM(biru) going to the final ^^

salam to all readers :)

yeahh, sekarang aku tengah mengerang kesakitan akibat tarik tali terlalu bersemangat tadii. kaki aku lukaa , belakang aku sakit, then time aku nak tarik nafas je, mesti ade part2 yg sakit T______T effect ke? tak kott. alaa, tarikk mcm tu jekk. bukan aku sorangg. wuwuuwuw, nevermind lha. atleast kami masuk final . lawan dengan UKM(merah).

pheww, UKM boleh tahan jugaa. kene berjaga jaga. wahaii penyokong rumah UTM, bohh laa kita bagi skongan. hahahha . mcm nak pergi olimpik jek sehh gaya nye. padahal tarik tali jeww :DD tadi almost kalah dengan UTHM(kuning). mereka sgt hebadd smpai seri. tapii, akhernya kami menang . hehehe.

aww, tadii malumalu kucing nak tarek, sebab ada *abg tuu* HAHAHAH . gatallll T____T tapii adanya diaa, semangat dtg balek . HAHAHA . ayatt apaa pon tak bolehh! dia tlong sorakkan *even dia rumah lain* aww, maluu xDD. winkwinkwinkk ;)) *belanja I gula gula oke bilaa dah menang nanti, insyaALLAH. *oke ignore me*

oke lhaa, I penatttt I penatttttttttttt *melaungggsekuathatiiiiiiiiii* one more thing. akubencilhaorangygckptakserupabikinpkakusukakelantakkaulhakautanakdtglagiiDAMN!
*oke ayat tuu biarkan je, ni pasal budakbudak under aku. oke byeee :DD

wsalam :)

No comments:

Post a Comment