Saturday, July 16, 2011

kenapa melupakan sesorang itu pahit ?


ditengah malam yg sepi, sunyi lebih tenang. bulan mengambang penuh cantik, malam keindahan NISFU SYAABAN yg luar biasa. semua sudah dibuai mimpi lena. aku sahaja yang belom mahu melelapkan mata. hati ni terdetik , yang ak harus lupakan segala kisah antara aku dan dia. kenangan mengimbau kembali angkara teman aku.

aku tahu, ia sesuatu yang amat pahit bagi aku. namun, apakan daya? harus ku lenyapkan. *jika aku boleh* tiada lagii kenangan dari nya yang akan ku simpan. jelas lah semuanya akan aman tanpa dia *akurasa*


mata ini tak boleh lelap hingga sekarang. jam sudah menunjukkan 2.00 am. alangkah seronoknya dibuai mimpi sekarang. mata ni kalau pejam, mesti teringat kan dia. ohh hati ini belom kenal erti melupakn dia. satu harii jua, perasaan ni akan lenyap bersama diri ini.


No comments:

Post a Comment