Wednesday, June 1, 2011

KARANGAN BERCAMPUR BAUR --'

Assalamualaikum :)


firsly nak ckp , entry pos pendek jea , sebab mood belom stabil sebab dapat thu KAWAN MENIPU SEBAB PERKARA YANG MEMANG PATUT DITIPU dan perkara yg aku mimpikan berkecaii ! oke fine ! mood tengah serabaii , tengah nak kembalikann tetiba tengok gmbar seseorang teruss miss gilaaa ! huhuhu . woii , bilee nak balekk ? nk jumpe kauuu ! erk --'


aishh , kawan oo kawan . kenapa lha dgn kau ? ape selama ni aku ade sakitkan hati kau ke ? bukan aku selama ni mcm kwn lurus bendul ke berkawn ngn kau . hmm ~ terima je lhaa ,. mls dah nk lyn . wat donoo je lhaaa ! aku harap kau akan sedarr :) kawan yg mane ? kawan yg telah lama aku berkwan since primary school lagii . whatt thee fuckk lha kau layan aku mcm nii ??!!! errrrr *terlanjur pulak ckpp , maap --'


oke then , iman amani lately ni nanges jea apabila beristinjak ketika berak . bontot die luka . kesiann cik bijak ni . maksu nak cik bijak ni cepar sembuh yea , tak moh nges , *act, bsing rumah aku die nanges , haha. esok cik bijak nak p balik kampung kuantan , adoii , rinduu lhaa cm nii . huhuhu . nvm lha . terimaa sajee .

NUR IMAN AMANI : CIK BIJAK :)


nota kaki ; ape bnde ha aku melalut ni . TAKDE KEJE BETOL MEMALAM NII . GOODNIGHT .

No comments:

Post a Comment