Sunday, April 17, 2011

platun SESEGA bersama cikgu dan jurulatih :D

ASSALAMUALAIKUM SEMUAA :D


semalam kann 16 APRIL 2011 SABTU hari yg paling gempakk seduniaa bila platun kadet polis SESEGA bersatu bersama cikgu AKMAL yg super duperr comell dan bestt, dan bersama jurulatih yg superb pakcik, abg aman dan abg fik ~ whoaaa ~ takleh nk kata ape, mmg gelakk sepanjang masa ! sakit mulut ni haa ~

mulamulaa kteowg adakan sedikit makanmakan untk jurulatih2 dan cikgu2 yg byk bantu kami dalam mendapatkan gelaran johan KAWAD KAKI KADET POLIS WANITA 2011 ~ terima kasihh bebanyakk ~ kumpul kat MK CAFE SUMMIT kol 3 . dah kol 3 . pkcik, abg fik dan abg aman belom dtg . aku g kol, pkcik ckp die kat air hitam . tepon abg fik, dia ckp dia lupa . tgah keja . abg aman tak tepon takde number diaa . hahaaha . aku dah hampehh jea =.= nak raikan tuk dyeowg takkan lha die tak dtg .

err =.=' pastu 5 minit kemudiann, nmpk kelibat abg aman dan abg fik ! cisss ! tipuu kteowg . BAIKLAAH KAMI KENE BANG BANG BOOM ! =.='' pastu pkcik plak lmbt. die punya kat air hitam rupanya air hitam dia kat SUMMIT ~ grr ~ dah masing2 gelakkk kan kami ! pastu, masuk MK dduk ~ mknan dihidangkan ~ bermula sesi yg paling aku sukaaa ~ picture time ! si pkck mmg tak reti duk diam . bercamera memanjang ~ biaa lha mereka . aku mkn satu table with jurulatih ~ cikgu kat sebelahh ! tak acii ! abes, aku nk mkn pun kene cover, elak ayam tu termelantun kne muka abg fik jep . HAHA . saba je laaa ~ yeahh ~ cikgu jahat ! err =.= tanakk ckp ! (tapi cikgu still the best laahh wahai cikgu AKMAL !)


dah mkn suma, platun dari SESEGA pakat nak maen bowling ~ yeahh,, i likee . HAHA . men la bowlong kat SUMMIT . abg aman dan abg fik maen bowling, si pkck dok gelakk , ketawaa2 kan kteowg . tak acii ~ dah last2 pakse gak die maen , hamekk kauu ! kami plak gelakk kn diee ~ HAHAHAHAH . cikgu pun smpy dah sakit2 mulut jeaa ~ abg fik dan abg aman ajar kami cara maen bowling yg betol . selama ni dak2 nih maen baling jea ! HAHA . pastu , confirm bergambarr ! tgn aku gatall ! aku terbuang salah satu gmbar kami kt bowling ! errr ! geramm ! takpe takpe ~


setelah penat senaman tgn, pergi senaman mulut dan suara dan tekak! apa kawan2 ? haha . karaoke laa ape lagii . abg aman ajak aku dan suma. memandangkan hujan dan tak leh balek , kami pun on jaa . err, tanak pekak pulak dlm tu . at least, aku dpat lepaskn tension dgn melalak . masuk2 je lagu bengang yg dinyanyikan oleh abg fik dan abg aman ! adess, nk nanges kot aku dlm tuu . sabaaa . aku plih lagu KHATIMAH CINTA nyanyi bersma pakcik . HAHAHA . adoii, nak tarik suaraa tak sampaii ~ gelak lagi dlm tu . zohana n fiqah nyanyi lagu jiwang2 . adoii, tak layann otak aku . kihkihh ~


kol 6 lebih baru kiteowg blaa ~ hujan pun dah redaa ~ THANKS yea abg aman, abg fik dan pkck kerana sudi dtg, maen bowling dan karaoke jugaa ~

platun KADET POLIS dari SESEGA dan SMAPR akan menghantar kawad tuk mewakili daerah BATU PAHAT. doakan kejayaan kami yea ! berikan kami yg terbaik dikalangan yg terbaik ! AMINN ~


notakaki; nak tgok picture ? g la fb i ~ dlm album JAMUAN KP SESEGA BERSAMA CIKGU DAN JURULATIH ~ malas nak upload, tenet cm cipannn !

No comments:

Post a Comment