Friday, April 1, 2011

KEJAYAAN yang ditunggu setelah SEKIAN LAMA :)



'tempat pertama PERTANDINGAN KAWAD KAKI KADET PLOS WANITA 2011 jatuh kepada SMK SERI GADING !' wahh , kate keramat pada 31 MAC 2011 pada jam 8.50pg la yg aku nak dengar selama 4tahun aku mnyertai kawad kaki . akhirnya usaha kami semua membuahkan hasil ! syukur alhamdulillah . dengan serta merta hati aku sebak ! pergi depan amek piala dengan hati yg bangga dan gembira . act, aku nak nanges depan INSPEKTOR tu . huhuhu ;( 'tahniah' perkataan tu yg pertama dikeluarkan oleh dia . pastu aku keliru nak pusing kanan ke kiri . aku amek keputusan pusing kiri, lalu kat tmpat laki . HAHA . haa ~ ketawakan lagi kasot aku terbang time kawad tu . kini , aku berjaya buktikan nyaa ! nak cter byk2 si najwa alea sudahh cerita . HAHA .

yup ! kasot aku terbang time aku melapor nak keluar baris . ramai yg ketawakan aku . dak2 skolah lain ketawakan aku . saba jep . dah nak jadik kn . ketentuan ALLAH . aku redha . tapi terbang pun , aku menang . menang bermaruah . sykur . lega sgt . huhuhu . tengs too jurulatih2 ,pakcik , abg fiq, abg man, cikgu akmal , cikgu normala , cikgu hisham , cikgu sulaiman , kawan2 yg tak pernah kenal erti jemu untuk latihan tiap2 petang, tak kira hujan panas . jurulatih yg sentiasa menyokong dan beri tunjuk ajar . cikgu2 yg sering bagi semangat supaya jgn mengalah , yg banyak mengorbankan masa utk kami . kami dah buktikan kami menang . kami berhasil . terima kasih YA ALLAH , KAU TELAH MAKBULKAN DOA DOA KAMI .



time tgah amek piala , dengar budak2 ni jerit glekk kuat trademark kami . aku terharu gilaa ! aku nanges beb sampai kt tempat platun aku . glek laa ~ tak pena2 aku nanges ! uaaa ~ teros peluk hazmira . huhu . pkcik kat belakang 'dah nanti nak nanges2' HAHAHA . takpe . aku nyanyi lagu dengan semangat dan samapai salah lirik . HAHAHA .


dyeowg dah janji law menang baling kasot ! yeaa ! mereka telah tunaikan janji mereka . syg mereka . now , kasot terbang adelah trademark kami >,<


pastu sesi bergambar . ofkos laa , glek byk aku amek gmba . gmbar dengan skola laen , jurulatih, kawan2 suma , cikgu2, cik lan, ayahanda. kenangan last year kot . huhu . sedihh ~ takpe . SARJAN SMK TUNKU PUTRA iaitu si aidil ni . dia men komen kat pic aku dlm fb . men gelak2 kasot aku tercabot . haha . bengang pun ade . adess, tapi bila dah menang, ckp kasot terbang ke , aku tak pedulik da ! haha . die carik skola aku , then bergambar dengan piala kami ! haha . then , kami cepat pulang . kerana ada majlis persaraan TN HJ MAD YAMIN . sampai skolah lupa ! sijil tak amek ! tu laa , syiokk sgt amek gmbar , smpai lupa sijil xD





dah , nak tgok gmbar , g search fb aku yeaa :)




notakaki ; bersedia utk peringkat negeri pulaa ;)

2 comments: