Sunday, February 13, 2011

orang suruh lari , sy JALAN non-stop :D


baru harini nak update blog pasal larian perdana mahkota semalam . HHA . penat terlebihh , ecehhh !

'cikgu ckp lari 1.5km , tapi cikgu tipu, tipu tipu kami lagiii ! **intonasi suara mcm NAZMI RJ'

hha . rupaanya kami lari 10 kilometer !! gilekk kau . pk laa percaya 1.5 jek . kesiann kan kamii =.=''
cikgu2 just 3km jekk =.='' takpelaa . kami lagi superb duperbb lagi hebadd dari guruguru =.='' HHA . kami dilepaskan secara beramairamai . aku pong melangkah dengan penuh semngat dengan piqa nur petom, mai , qila , topo , atika . hehehehe . nevermind laa , lagi pun larian yg ni palingg superb syiokkkkkkk ! HHA . nak lain ,lain yg dpat . HHA . tersaing la pulak kekasih gelap ku . HHA . cehhcehhh , dahh dahh . tetttt ! nty si tunjang tu marah pulak xDD . kunk nty aku kne soal mcm2 . HHA . elakk aku kne kurungg dlm bilik siasatan jekk :DD

then , si my ni saje nak lmbt kan lagi perjalanan die g pura2 betolkan kasot kat tepi2 kelapa sawit tu . HHA . act, ade niat lain , die nak saeng adek angkt die si kemek . **muke kemek ni mcm muke pkwe die, si ojan . die ta dpt tgok ojan , die tgok kemek >,<** jalan punye jalan , my hampeh , kemek tidak juge muncul . HHA . si adek angkt piqa ni pulak yg muncul . si rashid . HHA . sempat la dieorg berborak . kami yg di belakang mula saiko saiko beliau >,< 

setelah penatt kami berJALAN , berpkir , bile nak smpai skolaaa nih . bangunan pun ta nmpk2 . aishhh =.='' penat . dengan itu my berkata2 'piqa dpt borak ngn adek die, kiah ni pun dpt jln ngn ADEK die . aku takde pon' **ayatt diubah sedikit . HHA . aku pelik aa =.='' aku tgok belakang , alaahaii , si budak ammar  nihh . HHA . takpelaa , aku mals nak berkata2 , kerana terlalu penat , dan ingin cepattt ke skolaa . sepnjang perjalanan tu , mlut budak belakang aku ni , mcm nak kne sumbat jek ngn batu **termsuk mulut ADEK aku tadi . dah laa penat , bsing plak tu, tu kan salah satu simpton**betol ke aku eje? lenjann a** menambahkan lagi penat . eee, ta paham akuu =.=''

at lasttt , smpy jugaaa skolaa . nmpk la tiang gol kat padang tuu . fuhh , aku pon dengan semangat jalan laju tanpa hiraukan kawan2 di belakang dan manusia2 di hadapan . =.='' yeahhhh ~ rasa mcm menang miss world bile da melangkah masuk skolahh **ingin sujud syukur pun adee . pastu , dahh melahap air . HHA . pnas2 minum ice blended . dah la tekak sakit . ar , lenjann wehh =.='' pastu aku kene jage gerai kadet polis . takpe laa . tlong menolong , kunk nty die ckp ketua tak wat keje , tgok jek . mlas laa nak dengar mereka mereka ckp belakang :))

so , dahh . balekkk ! penatt . balek twos tdo . si tunjang tu pun ngadu demam , sibokk jek la nak sme :DD sehati dan sejiwaa , sakit bersama .. cehhwaahhh <3 oke , zzzzzz . takkan tido pon na story =.='' HHA .


dah babaiii :))




notakaki; arini (13 feb 2011) tunjang ade tournament futsal kat kg die . dapat number 2 . congrates sygg :) **esok adalah HARAM menyambut valentines day . kita umat ISLAM sepatut menyambut hari keesokannya . iaitu hari keputeraan NABI MUHAMMAD S.A.W. NABI JUNJUNGAN KITAA :) memperbanyakkan selawat dan Al-Fatihah ye kawan2 :)


No comments:

Post a Comment