Monday, February 21, 2011

DIAM LEBIH BAIK KAN ?

SALAM ~ harini entry mcm tak ikhlas, tapi nakk jugaakkk luahhkan dalam blog sy tercinta niii ! >,<

hmm ~ bulann ni tension sgt . dengan perangai budak2 kawad yg memang hampehh . dengan homework, dengan rakan-rakan sekelas ! kelas 5ST1 ni nape erk ? kene sumpahan ea ? sumpahan nakk amek peperiksaan besar ea ?? dlu time aku form 3 pon cmni . pasal budak lelakii sumaa satu kelass rosak name ! bukan lelaki je kot, perempuan pun sme **akui kesilapan kelas sendiri ~ see, ramai dahh ciguu yg terasa ngn kelas kami . 


CIKGU , KAMI MINTAK MAAF ! (jerit sekuat hatii!)


one thing, slagi aku boleh berdiam , aku akan berdiam ! aku takkan terasa hati dengan perkara ni . selagi aku akan dapat bertahan , aku akn bertahan . selagi perkara ni aku dapt simpan , aku simpan . takpelaa , perkara ni pun bukan salah aku . salah mereka ! tah laa , aku ta tawu laa , salahh aku ke , salah mereka ke ? salah ke aku tak pilih die ? salahh ke aku tak amekk die sebagaii !@#$%^&* kamii ~ kesiann ketuaa kamii . takpelah , aku ni siapaa , mereka itu siapa . mereka lebih pandai menilaii dan berfikir berbanding aku kann  :DD

LEBIH BAIK DIAM, DARI BERKATA APA2 . yg penting aku nak SPM . dann aku nak berjaya dalam SPM dann , aku nak MENANG dalam PERTANDINGAN KAWAD KAKI PDRM yg bakal menjelang pd 29 MAC 2011 nii ! doakann SMK SRI GADING tahun ini mencipta rekod dapat menang top 3 pun jadik laa . AMINNN ! (sumee tlongg aminnnn!! :P)




notakaki ; ayat di atas, ada double meaning ! HHA (aku mang suke bg double meaning!) kecewa dengann tindakann seseorang itu , amattt terasaa dengan DEA ! (sape terasa ? cepat cepatt mintakk maap ngn aku >,<)



No comments:

Post a Comment