Wednesday, January 19, 2011

mehh tekan tekan keyboard nihh !

salam semuaa ! tajuk tu sebenarnya nak rajin kan diri tekan2 keyboard nih . biase tekan2 keypad hp jepp :P HHHA . wahhh , sekian lama aku tak update blog . biase study . HHA . cehh , ayatt poyoo ! biase lahh , keje skolah da byk . kne wat revision yg form4 punyaa . dah la addmath aku terkial kial ! huhuhu . help me ! byk la subjek2 laen yg aku lom kuasai ! huhuhu :'( okeee , tanak sedihh2 . chill ~ 

skunk , latihan kawad kadet polis dah mulai . HHA . start awal kodd dari tahun2 sebelom nye . HHA . lebih bersemangatt gituu . HHA . ni kalau korang ta wat btol2, aku hempuk pkai M16 tu jap ag . ^^ mcm biase , dah mula penat . kaki sengal2 . plus bykkkkk keja rumahh ! saya benciii sukaa sgt wat keje rumahh . :D redhaa . kita sebagai pelajar , tak lekang dari keje rumah . HHA . keje skola laaa ! :D 


last year cadang nak msok asrama , da seap anta borang da kot . tapi tahun ni tukar mood tanak dok asrama ! ta twu npe . bia laa , asal kan niat belajar nak berjaya mana2 pun leh belajar kan ? :) penting sekali niatt wokk :P 

okee, mlas laa na story pnjg2 . tadek cter ponn . tapiii , yg aku nak ckp 'AKU TANAKK G JUSCO MELAKA LAGIII !!!' sebab ape?? uaaaaaaaa , segan segann , tanakkk ckp =.=" HHA . **piiiiirahh kau raa !


k babaii :)





No comments:

Post a Comment