Saturday, January 8, 2011

kerana mu aku rela berkorban !

'addmath&mathmod tulunn la kau msuk dlm otak aku time belajar. BM&BI tulunn la jgn mengantok time dlm kelas. addscince&science tulunn la jari ni jgn mlas sgt nak melukis gmba2 penting. ICT&SEJ tulunn la ketika belajar paham kan. lastly PI tulunn la jgn malas nak buat nota . AKU NAK SPM nihh ! *ckup 9 ta ? hha'   -9jan2011-

 HHA , ni lah yang aku perlukan berkorban ! SPM derr ! around the corner ! **cehh maen idiom pulakk, teringt miss melony :) aku da lme tak online FB , blogging . maklum la , SPM woii . sekolah balek pun lmbt . isnin&selasa balek kol 2 . rabu,kames,jumaat mcm biase la . *lmbt ke ? taon lepas lagi lmbt kodd ! :) ni belom masok nty aku kne latihan kawad . aishh ~ runsing aku ! ape ponn , SPM punye pasall ! ari ni da start tuisyen addmath . aku amek kt parit raja jekk . lebih bersemangat kodd ! hehehh . 
 
2011 , dea tadek da . da lepasan SPM kan ,so da tak skola la . kt skola tadek da inspirasi aku *HHAHA , perasann la kau raa ! takpe laa . boleh aku tumpukan pd SPM kann . dea skunk keje kt carwash taman universiti tu aa . HHA . ngeh2 . smbel menyelam minum air :D  HHHA . 
k laa , sory if aku da lme ta update blog or online fb ~ bz la , ade gak rase mls nak online weehh xD . k la , stop here oke , aku nak p buat homework addmath , nanti PAPAYA cikgu mad yamin marah :P SALAMsemuaaaa :D
 
notakaki ; woo wooott , aku berkobarkobar bace novel KABUS Di PERBUKITAN , bestt wokk ! ngeh negh ~ *miss him a lot ! waiting for BUBAW'S day ~
 

No comments:

Post a Comment