Saturday, December 18, 2010

menempuh ALAM TINGKATAN 5 2011

waahh ! tajuk entry tak bolehh blaa agak menggerunkan . terpikir akan masa depan , SPM , lau berjaya nak g smbung study , keje , kawen dan keje ! carik duet byk2 nak joli simpan wat kawen wat beli brg keperluan , bg parents duet . wahhh ,, bestnye bile teringt kan .

woot woot , taon depan aku tak caye yg aku akan menghadapi SPM ! dengan satu ape tak prepare , tu laa , time form4 kejenye dalam kelas rajinn tdoo . pdan muke kau >,<  aaaa , skunk bwu terhegeh2 nak pk sal SPM . HAHA . i have decide nak masuk sangkar asrama next year , means nak tumpukan sikit kat SPM nty . tu pon lau aku berubah . haha . lau lah aku leh tahan ngn godaan berbual ngn kawan2 . HAHA . yg pasti aku nk SPM aku berjaya *semangat nih ! tgok la nty aku cane . semngt kadang2 lebih ! HAHA . jap jap ! what ??!!! aku masok asrama ? OMG ! dapatkah aku mengharungi hari2 aku di asrama ?? HAHA . kompem ta dpt blogging , online everytime :(

then , haa , ni perkara yg aku pleng benci suka ! awal2 taon confirm ! aku kne searching buda2 KAWAD KAKI KADET POLIS ! sebabnye , aku kne latih awal buda nih , kunk da nak tanding , tunggang langgang mcm itik pulang petang ! adess , stress dol wat bnde nih . tambahan lagi , aku jadik otai ketua buda2 nih . yg penting aku kne la memekak terjerit jerit smpai tekak aku saket , kene jage suara nih xD . adoii , mne nak bg kerjasama ngn kelas aku lagi , buda2 lagi . kompen la taon depan aku byk extra kelas an . da la byk2 kelas form 4 2010 , kelas aku yg pleng balek LAMBAT ! eee ! pk aku suke ! lalalalala ~ cikgu pun belom2 da harapkan aku . ishh ~ huhu , aku yelakan laa . padahal , nak pk ni haa , adoii , naek tanduk pening aku . belom lagi buda2 yg gedik , ade yg dtg , n ta nak dtg latihan ! eee ~ malu gak la kt fesi2 polis tu . buda2 ni . aishh ~ mahuu resignn ! huhu . takpe takpe ! last year oke ! pastikan ade kenangan yg TERINDAH !

nampak tak bndera MALAYSIA tu ? HAHA . hormati bndera kita okeh ! *tanx to pacik amek kan pix ni :) aku yg kat depan sowg tu xD

time ni gmba kat TANJUNG LABOH , kawad kaki formasi ape tah , aku lupe . HAHAHA . kali pertama aku handle :P kelengkapan sume tak ckup da nak bertanding padahal . ishh ~ kecewa !

No comments:

Post a Comment