Friday, December 10, 2010

bile rasa ni akan hilang ??



kenapa semua ini akan berubahhh ? kapan akan berahker , bunyik mcm owang da ptus asa . haaa , mmg aku ptus asa ngn semua nihh ~ huhuhu . i need my angle back ! i need my energy back ! aku mahukan semua perkara ni selesaii ! adakah selepas pemergiannya ? selangkah die pergi , begitu juga dgn perasaan aku ? ouhh my GOD ~ for the third time , asking me , asking me until the day i should give the reason , why all this things happen ! 

aku tersepit dengan semua ni . antara kemahuan hati dan sekeliling aku . aku tanak ape yg aku buat jadi sia sia . maseh terus menunggu saat itu . teruss menunggu ! dan akhirnye aku akn mampu melihat apa yg kemungkinan akan dtg , dan for sure , aku akn accept sume ni dengan redha ~ kalau ade di masa akn dtg , ADELAH ~ hanya ALLAH yg mengetahui . rasa bersalah menimpa nimpa dri ku yg hina ini T_T ayat tak leh bla . HAHA .



nota kaki ; tlong yer awak ! JANGAN TANYE SAYA ! saya merayu pda awakk ~

No comments:

Post a Comment