Tuesday, December 7, 2010

aku KELIRU dengan semua nih !


salam semua :) sehat ? da mkn ? amacm arinih ? smoge arinih hari yg terbaek buat anda . harinih aku blom mkn ag , spe nk blnje aku angkt pc/laptop anda ~ HAHAHA . (terus trang jek la ra , tak yah nak mukadimahh !) oke ! uhuhu . 

aku tak twu , lately nih , aku KELIRU dengan semua perkara ! hati ? jgn ckp laa . YA ALLAH , hapuskanlah semua rasa ini ! aku tanak keliru dengan semua ini . aku twu , bnde nih semua ta msok akal . aku twu , bnde nih semua takkan jadik seperti dlu . tapi , ni lah yg aku tggu selama setahun ! ni lah saat nye ! tapi  kerana ini juge , aku keliru ! keliru dengan sekeliling ~ dengan org2 yg aku syg ~ tlong lah YA ALLAH , hapuskan la segala rasa dan semua yg berkaitan dengannya . sesunggguhnya aku tak kuat nak melupakannya . 

aku tak mungkin nak luke kan org2 sekeliling aku . SETAHUN aku tggu ! arghhh ~ yg ni aku mahukann ! tapii ~ segala nya mesti ade tapi . hmm ~ ni mungkin kot , mase aku nak lupekan sumenye ! (aku bosan dgn ayat nih , tp aku tak lupe2 kn gak !) aku takleh lari dengan semua nih . aku akn tetap rase nak terpk dengan semua nih . (betapa kuatnye perasaan aku nih !) my frens right , "if rase ni yg boleh kau tenang kn dri kau , buat la ape yg kau nak buat selama stahun ni , tapi kau akn tanggung risikonye !" yeah ~ aku akn tanggong risikonye ! **sanggop terima apa yg akn dtg , semata2 sebab ni ke eiraa ?? kau mgg gilek lahh !**
aku perlu fkir kan nye lagik . dan aku perlu yg TERBAEK tuk aku dan semuanya !



nota kaki ; boleh tak awak jgn tnye pasal nih ~ saya harap sgt , awak jgn tnye , pleasee , hormati keptusan sy :)

No comments:

Post a Comment