Friday, November 12, 2010

hari tue NORAQILAH SULAIMAN ^^

hari ini , bersamaan 12 NOVEMBER 2010,  JUMAAT adalgah HARI TUA bg NORAQILAH BINTI MOHD SULAIMAN :) hahaha . welcome to the club hari2 tua 16 tahun ! HAHAHA ~ kami berjaya mngena kn kau ! yeah ! itu motif kami semua ! haha . dalang nye adelahh aku , my n achil . manakala , sasa , ziana , naj , sky , tika , n nad adelahh watak sampingan yang membantu kami berjaya kn rancangan JAHAT ini xD 

pada mulanya kami merancang nak ambil kasut die ~ CONVERSE ouhh ! mane tak nges lau ilang ? haha . tp pk2 , alaa , ta best . kite amek laa KOTAK PENSEL die . haha . time die tga leka wat keje ckgu hairani kat blik guru ngn my , aku pulak mule kan rancngn aku ^^ **tanx too cikgu hairani yg bg qila ngn my keje secara KEBETULAN ! :) cikgu pun sekaligus mnjadi slah satu watak yg mmbntu rancngn kami SUCCESS ! hee :P aku amek pnsel box die , aku letak dlm beg achil ~ hahaha . oke dah . aku pun trun jmpe mereka di blik guru dgn selamba dek ! haha (**time tu mmg ade kje2 pulang n amek bku teks , so aku amek kesemptan tu tuk letak bku teks kt kelas ,dan amek pnsel box die , ta tggu my n qila ^^) kami masuk jek kelas setelah waktu rehat abes . hahaha . 

"eiraaaaaaaaaa ! my !!!!!! achil !!! mne pnsel box aku !???" qila pun mnjerit mencarik pnsel box die . aku ketawa je ann . hehehe . aku pun wat dono je laa . tp pleng sdeh nye ! qila syak aku ~ coz , die yg semalam smbunyikan purse aku , die ingt aku yg sembunyikkn *igt aku blas dendam ke ? ^^ die g geledah sume tmpt . aku ckp ngn achil swoh letak kt beg sasa . nseb bek die ta cek beg sasa , just geledah bawah meja jek ~ hahaha . RANCANGAN BERHASIL ! haha . smpy la blek umaa ~ hahah . die punn MERUNDUM mencarik pnsel box nye yg ilang ^^ haha . 

keesokkn harinya , kami sperti biase . kek sudah letak kt kelas 4sn2 . hehe . kami menunggu saat nak balek . tepung dan bedak da ade dlm beg aku da ~ haha . so , buat perkara mcm biase , plus , mcm tadek pe yg bakal berlaku ^^

time balek , aku nan my mula kn rancangan , sume telah mengambil tugas maseng2 . tepung pada naj , hehe . yg DOGOL nye achil ! pegi letak beg die , n qila pun selongkar , nmpk la pnsel box die ! da ta surprise twukk ! grr ~ ^^ nvm ~ aku kua , g amek kek ngn my . soo , aksi bermula . aku berlari tok melihat qila yang BERMANDI kan tepung dan bedak ~ haha . amek kau qila ! hahaha . bestt wokk ! terkejut kauu ~ haha . baek aa najla ! keje jahat sume tok kau ! hahahahah ^^jgn mara :)  kek pun smpy ~ 




ALLAH SELAMAT KAN KAMU ! hehehe . sesi ptong dan memakan kek pun tibe ~ ouhh ~ i loike ! hahaha . SEMOGA KAU HAPPY NGN SUME YG KTEOWG WAT NI K , ni jek yg mmpu ^^ hahaha . lagi2 aku :P smoge kau berjaya dlm idup dan dikurniakan tbuh badan yg sehat dgn izin ALLAH :)  smoga kau ceria selalu :))









nota kaki ; happy bithday sayang ^^ . 




No comments:

Post a Comment