Monday, November 15, 2010

2 months already :)


 ASSALAMUALAIKUM ^^ hehehe , im so happy today ! hehe :) EIRARIEN suda menjakau usia 2 bulan ! weee :DD ta sangka , sekejap je ann da 2 bulan ~ ta pasan punn ! hehehe . btw , aku ta nak taip pnjg2 ~ heheh , (ade ke org bace blog aku ni ? pasan ! >,<)  


hehehe ~ tapi agak siket BENGKAK laa kat skola tadi . huh ! ta dpt saeng DEA pg tu >,< pak guard ni , lmbt lintas kan aku ! :P anyway takpelaa ~ aaa , bwu pasan ann , mggu nih mggu last aku nan DEA tuk selamanya berada disekolah ~ HAHA . taon depan kan DEA da tak skola ^^ hehe . aku akan pastikan mesti ade perkara yg indah akan berlaku dlm mggu ni >,< ^^ :P :) (sume muke ade ! :D) HAHA . WINK WINK ^^ ~


nota kaki ; YA ALLAH , peliharalah hbungan kami (muhamad shahrin bin othman dan nur hazirah binti yasin) , berikanlah kami kekuatan jika ade masalah yang bakal tiba YA ALLAH , perkukuhkan lah hgungan kami agar kami akan sntiasa saling menyayangi , jjur dan menyintai antara satu sma lain .berikanlah kami petunjuk jalan penyelesaian jika kami dlam kesusahan . bimbing la kami agar terus berada dijalanMU YA ALLAH , dan redhai la kami YA ALLAH agar hbungan ini kekal sehingga akhir hayat kami . AMINN YARABBAL ALAMIN :)



with love ; eirArien :)

No comments:

Post a Comment