Thursday, September 15, 2011

Ni bukan sebab SESIAPA, ni sebab HATI AKU ! tolong faham !

Salam :) *jgn bace sebab ni terlalu pnjg.


harini entah kenapa. tak tawuuuu, hati ni rasa mcm disiat siatt ! AKU MENGAKU AKU SALAH. AKU YG PENYEBAB KAU JADI CM NI, AKU LAH SEGALA NYA KAN? MMG AKU YG BERSALAH DLM HAL NI. mmg aku yg buat keputusan yg mmg takde persetujuan oleh kau. tapii, aku buat semua ni tuk kebaikan kau, utk kita semua. tapii tak kebaikan utk aku. sama sekali tidak. aku rela mcm ni. jgn lah salah kan dia, dan jangan slahkan dri sendiri. salah kan aku. hati aku yg nk semua ni berlaku. so, keeping blame on me ! jgn salah kan dia. dan JGN SALAHKAN DIRI kau. sekali hati ni terdetik utk lepaskn semuanya, aku lepaskan, aku  terpaksa lepaskan walaupun ia pahit sgt. terima kasih all the FUCKERs yg mmg nk sgt tengok aku jatuh. *fucker tu bukan kau. aku ulang BUKAN KAU. tlong lah faham dan cuba jgn slah faham. ni bukan sebab kau dan dia. ni sebab aku, pasal hati aku. pasal diri aku. aku yg pilih jln ni, so, salah kan akuu ! memang aku tak patut buat kau mcmni. tapi kau takkan tawu apa yg sedang aku buat dan apa yg sedang aku hadapi. aku tawu kau baca apa yg aku tulis, kau teliti setiapa bait perkataan aku cuba luahkan. tapi tolong lah, tak semua kau perlu amek tawu. bukan urusan kau. so pleaseeee, keep away yourself from this things. cari perempuan yg  boleh syg kau, take care of kau, dan segalanya. aku tak layak tuk kau. serious aku ckap, aku tak layak tuk kau. aku happy hidup sendiri mcm ni, aku ada family yg care tntg aku, ada kawan yg sumpah best mcm nak matiii. aku ada anak buah yg ckup comel dan bijak. aku ada life aku dengan kadetpolis, then, aku ada semua yg aku rasa dah ckup utk aku. jgn kusut kan aku lagii. aku takperlu semua ni. aku ada SPM yg akan muncul tak lama lagi. dgn trial aku belom habes lagi. dah lah. enough is enough. aku tak sanggup nk hadapinya lagi. aku dah lupakan dia, dan juga kau. soryy, kalau aku ckp ni mmg terguris hati kau. really really sorry for the all reasons. hows complicated jadik aku. setiap manusia buat salah. dan yes, ive done it ! takde sesiapa yg boleh mengubah keputusan aku even aku sendri. aku dah terlajak dengan semua ni, so, aku kne teroskan. harap kau faham. faham dengan semua bnde yg mengarut aku buat nii. tlong, aku mintak satu, kau faham dan jgn harapkan pape darii aku.


BAGI AKU BUKAN SENANG UNTUK AKU MELUPAKAN SESEORANG TU, BUKAN SENANG UNTUK AKU MENYAYANGI SESEORANG ITU DENGAN SEKELIP MATA. BUKAN MUDAH UNTUK BUANGKAN PERASAAN INI DALAM TEMPOH YG SINGKAT. OHH, MEMANG PAYAH JADIK AKU KANN?



notakaki: aku menangis time aku taip bnde ni. aku salah. utk supaya kau tanak teros bnci aku, jgn bukak page aku, jgn bukak blog aku. aku dah cukup buat kau bnci tehadap aku. tuk kau lebih bnci terhadap aku, yes, aku memang tak sayang kau. *aku terpakse buat demi semuanya, sorry.

No comments:

Post a Comment