Sunday, August 14, 2011

TAKZIAH untuk kau Qila. Moga kau sekeluarga tabah menghadapi ujian ALLAH ini.

Salam all readers . smlm, Sabtu 13 Ogos 2011 abg Aqila iaitu Mohd Izwan Bin Mohd Sulaiman telah pergi ke Rahmatullah pada sekitar jam 3 pagi. moga arwah ditempat kan dalam golongan yang beriman dan beramal soleh. aku dan kawan kawan yang lain mengucapkan takziah pada kau sekeluarga. moga kau tabah menghadapi ujian ini. aku , my dan rakan2 lain akan tetap menyokong dan bg kau semangat untuk teruskan kehidupan ini. teruskan SPM kita ok? redha lha dgn pemergiannya. sesungguhnya ALLAH tahu apa yang kan terjadi pada kita semua.


Semalam aku, my dan ayam*zafirah* pergi lawat qila. aku jadi sebak. sebab aku pernah mengalami situasi yg sama time arwah sedara aku sendri meninggal. Ya ALLAH mmg perit nak lepaskan dia pergi, tapii tak baik buat cmtu, lepas dan redha lha jln yg terbaik. sedekah kan Al-Fatihah byk2 untuk arwah. pkul 2 nad, dayah and tika pergi lawat qila. 

Dlm kat situ, aku terpikir, jika jenazah tu aku, adakah aku akan bersedia utk menghadapi ALLAH? adakah aku bersedia menerima hukuman di akhirat kelak atas segala dosa yg aku lakukan selama ni. Ya ALLAH, ampunkahlah dosa-dosa ku. 

AL-FATIHAH untuk arwah.

kanan itu qila. moga kau tabah yea :)


No comments:

Post a Comment