Saturday, August 20, 2011

Hari ini Emak mengunjung. Mengancam sambal kacang mak :D

Assalamualaikum :)


*maaf post kali ni takde pic pulakk. tak sempat nak pic sambal kacang mak gua nii. HAHAHA. sebok memasak laa katakannn. *katakauuu ! HAHA . 


aku just potong memotong jew. hehehe. masak belom ada bakat lagii nii. dan tadi aku tlong rasa je XD *ok, yang ini aku terpaksa berbuka kerana pagii tu kepala aku rasa mcm kena satu batu blok jatuh kena hempap. kepala belah kanan sja yg sakit. smpai kena urat mata rasa kesakitannya. aku pun guna cara mudah, hantuk kat kepala kat dinding, tapi mak marah --' teros cakap 'dah pegi mkn panadol tu. kang melarat nanti' dan aku dgn rasa sayang nya puasa aku tu, teros tegok air dan mkn panadol. aishh ~ then beransur pulih. tapi tak pulih sgt sebab smpai sekarang aku rasa kesakitannya lagi. MIGRAIN ke?*


ok berbalik pada cerita masak memasak, aku dduk belakang tabir je. haha. tlong kacau, tlong amek kan brg. wuwuuwu :D  then da seap. mak aku masukkan dlm bekas. aku pulakkk pergi layan hindustann. HAHAHA. then petang tu baru operasi menghantar dijalankan bersama kakak aku dengan si kecik IMAN. ngeee ;D ituu jee nak citer. mak punya sambal kacang memang top. pheww ! likat, pedas, rasa kacang nye. HAHAHA. biasa lha air tangan mak. semua nyaaa sodapppp ! aku mkn tanpa rasa curiga. walaupun aku tahu yang bape jam kemudian aku akan ke toilet --' tapii itu tak sedikit meluntur kan kemahuan memakan smbal kacang mak akuu. HAHA. 


Selepas isyak family aku pergi BPWALk tu. saje jalanjalan. *phew, pada hal nak layan kerenah aku, sruh pergi sane. hehehe. mak beli kueh, aku beli jam. hehehe. 


G SHOCK TRANSPARENT *gambar goyang
ok , ni bukan ori pon. aku beli kat expo. mane laa ori. tak de duet nak ori2 ni. just RM40 je. dapat tawar harga RM35. mak belanja. nak bayar balek mak tanak . hihihhi :3. jam yg oren GSHOCK jugak tuu bakal jarang pakai laa. hahah. tapii aku akan pkai jugaa ok ! tengs mum !


ok da penat. nak blogwalking jap. SALAM :)
kbhai ~

No comments:

Post a Comment