Sunday, August 14, 2011

Exam kan? ohh, sangat best bilaa time exam nihh !

Sepanjang minggu ni dengan sukacitanya dimaklumkan adalah minggu ujian bulanan yang kedua bg SMKSG student ! manakala budak budak form 3 pula TRIAL !


salam semuaa :D. hehehee.setelah penat ek edit blog ni, hasilnya aku puas hati laa, walaupun tak secantik mana kann. huuhu. selasa bersamaan 16 ogos ni aku ujian. khamis ada PRA-TRIAL sejarah. ohhhh tidakkkkkkkkkkkkkkk ! tannakkk. huhuhu. sibuk nak exam aku boleh online ni ek. huhuhu . 


ALHAMDULILLAH , skrg kita berpuasa pada hari yg ke 14. syukurr ~ malam ni mesti bulan terang kann? ohh, sukaa nyaa ~ *ingat laguu BRUNOR MARS tajuk talking to the moon. aku sukaa gilaa lagu tuu*


ok, semalam buka kat BP.  kedai apatahh . hahaha. patuhh p lha BPWALK. dapat lha shawl satin satuu. hahaha. kale kelabuu. adehh, tengah nak cari cane nk pkai shawl satin nii. huhuhu. ok lhaaa, rasa mcm letih plak dari pkul 11pg tadi online smpai kol 4.30 ptg nii. hahaha. btw, hujannnnnnn ! yeahhhh ~ tenet pon lembapp then , baek aku off ==' ok lha guys, babaiiii ~




all the tutos from :

No comments:

Post a Comment