Friday, July 8, 2011

berakhir di sini. sedih nak lepaskan semuanya.




salam :)

aih, berat hati nak tinggal kan semua ni. yelhaa, kan da nak SPM, dah form 5. kene lha letak jawatn dari semua ni. serious, aku sebak pikirkan semua ni. ckp kat bebudakk ni pon rasa cm nak nges. rasa berat hati nak tinggalkan semua kenangn terindah kat sni. nak tinggalkan kenangan kasot terbang sume. adehh, air mata gugur je kan . ohh GOD, kalau boleh undurkan setiap ape yg terjadi kan best. kita boleh betolkan kesilapan kita yg lampau.

aku start join unit uniform KP ni since form 1 ag, but, in form 2 baru aku active. see, setelah bertahon aku masukk, ni lha kejayaan pertama aku pecah kan rekod tuk sekolah aku tok menang JOHAN kawad nih . aku harap sngt junior2 aku dapat kekalkan ape yg kami form5 usahakan sekarang ni. YA ALLAH, aku tak terpikir yg satu hari nanti aku akan pergi tinggal kan semua ini. biarlah semua ni kekal abadi dalam benak fikiran aku. kenangkan lha masa susah payah, pengorbanan kami. setiap yg bermula pasti akan berakhir kan? susah nak gambarkannya. ni lha hidup aku, tanpa cabaran seperti ni, rasa tak seronok. biarlha mereka nak ckp ape, aktiviti outdoors mmg jiwa aku. aku ngaku, mmg aku tak pndai masak, jahit. yes ! aku ganas, cukup ganas. *manetakkknya, pegang sudip nak gaul nasi goreng time kat kem tu pon boleh patah :P*

semua ni aku akur, mmg kene tinggal kan . sekarang, aku just student form 5 yg tekun utk menghadapi SPM. yes, my future ! tengs ALLAH kerana bg aku kenangan semanis ini walaupun ada yg pahitnya. terima kasih sebab kurnia kan aku satu team yg sgt best dan sgt bagi kerjasama pd aku. will miss you surely !


pesanan to all anak buah den >< : guys, you are all so amazing ! tengs sebab usaha keras tuk semua ni. tengs bagii support oke time aku down bila kasot aku tercampak depan pengadil, dan ramai yg gelak kan aku. aku menangis time tu, korang redha kan. terima kasih sebab paham aku, terima kasih sebab layan ketua korang yg gila ni, yg asik guka gelak dan tak pernah serious, terima kasih junior2 yg hormat aku, yg dtg setiap latihan diadakan. terima kasih sebab bg kerjasama yg tak terhingga. mintak maaf atas salah dan silap aku oke. doakan yg terbaek SPM untuk kami form5. ingt pesan aku KERJASAMA PENTING TUK JADIKKAN SESUATU USAHA ITU BERHASIL. JANGAN BONGKAK, BETOLKAN DIRI SENDIRI DULU BARU TEGOR ORG LAIN. sekian, wsalam ~ **aku nangis time buat entry ni. YA ALLAH, terima kasih atas segalanya. hambamu sujud bersyukur atas kurinaan Engkau ~**

No comments:

Post a Comment