Sunday, June 5, 2011

SEBESAR HARAPAN bergantung kepada KAU !

Assalamualaikum :)


*ini entry mmg khas utk aku sorang . aku nak luahkan segalanya! kalau rasa meluat sila keluar :) terima kasih .


today perkara itu berulang lagii . dan aku semestinya appreciate every single moment dengan dia :) tak ckp byk . aksi nye lebih ~ HAHAHA . kind a weird lha . but , accept the reality je lha . happy tapi dalam kegembiraan ni tersimpan seribu kesedihan . sejuta kepeningan . serious, kenapa aku plih jalan ni ? nape ptot aku plih jln yg susah suma ni ? tak boleh ke aku buka kan hati aku ni utk org lain selain dia ? why not ? oke , im now heartless . tasteless sume lhaa . yg less tu aku lha . huhuu . serba serbi kurang , suma tak kena . kemon lha eira , npe ni ? nape yg susak jugak kau plih tuk jalani hidup kau ? kenapa harus plih perkara yg tak kan masuk akal dan mustahil tuk berlaku ! *mehh angkat tangan sapa nk cubit pp aku ni ?* :(


bangun eira . kau kena lupakan dia ! *da byk kali aku ckp, tapi hasil nya? hampehh* kenapa dia yg selalu kau dambakan eira ? ouh , please erase his name from my mind GOD ! kenapa aku terlalu pkir yg bnde ni akan bakal terjadik ? wehh , sedar eira ! pandang ke hadapan , bukan belakang ! tlong need someone right now ! gila , aku boleh jadik gila mcm ni .


aku terlalu jahat utk sume . maafkan aku pada sesiapa yg pernah rapat dalam erti kata lain yg pernah couple ngn aku , im soryy . maaf aku terpakse mengucap kata syg tuk menyedapkan hati kalian . tapi pada hakikatnye , aku tak leh syg kalian mcm mane aku syg die. aku kena jadik hipokrit tuk hal ni . sory aku telah permainkan kalian . tapi tuk kebaikan sume , takpe lha . berpisah cara terbaik kan ? redha . sekarang single adalah terbaik . tak sakitkan hati sesapa . tak perlu rasa bersalah . maaf , hati ni telah terkunci rapat . aku pun tak tahu kenapa . mungkin sebab pernah dicurangi dan salah satu sebab , aku dah SAYANG DIA terlebih dahulu !


esok mmber baik nak pergi matrix da . wehh , nty sape nk dengar story aku ? serious , sedih kott . nmpk je happy kan tadi padahal , hati aku ni sedihh :( takpe lha . text oke nty . kau balek aku pegi rumah kau . kita sembang !

wsalam :)


nota kaki ; every single tears because of you ! satu yg pasti , aku tak kan pernah berjaya tuk lupa kan kau gilaaa !

No comments:

Post a Comment