Tuesday, May 24, 2011

NOTEBOOK 1 MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM :)


pertama sekali nak ucap syukur kepada ALLAH, terima kasih kepada pihak yg berkenaan kerana memberi NOTEBOOM 1 MALAYSIA ini kepada kami semua . *peh, skema tak ayat ? kuikuii* ramai lagii kawan2 aku yg dapatt . huhuiii . gembira tak terkata . pehh tengok logi 1 MALAYSIA sat kat notebook aku .



notebook ke netbook ? aishh . pape je lha . anyway, dapat keluaran yg HP , lawa boleh tahan lha . heee . kale itam . dapat jek , balik rumah gondam bnde alah ni . hahaha . ni tengah download photoscape . kakak aku dah download kan antivirus n mozilla kat office dia tdi. aku kt uma pegi download google chrome . hahaha . memberatt kan lagiii jekk . huihuiii ^^





hahaha . ade bnde alah ni senang lha tuk aku klau aku sambung stdy nty . takyah lha sebuk nk mmbeli . broadband aku songlap kakak aku punye , lau takde , abg aku ade . hahaha . jahat tak ? dulik ape I . HAHAHA . oke lha , tu jek nak share . haha *nmpk betol mlas nak taip lagi pnjg melebaaa*


salam :)



notakaki; tadiii teacher comel nmpk HP case Domo aku terus nak belii . hahahaha . dengan harga pampasan rm 13 . haha . takpe lha , berkorban utk teacher takpee kann . sekali sekala xD (kalau teacher baca jgn tersentuh aww) balek je, teros jumpa si qila(pembuat domo) tempah lagi satu . hehehe . okeoke , babaiiiii *cikkiahpergipasarnaktidooo*

No comments:

Post a Comment