Saturday, May 7, 2011

exam MID YEAR ?

Assalamualaikum :)

start 9 mei 2011 until 27 mei 2011 adalahh tarikh exam dan ofkoz lhaa, pelbagai PAPER KEJAM ! ek ! grr ~ suma adaa, gabraaa . ni yg nak amek kesempatan tido jap time exam . bhahaha . yelhaa, berejam rejamm . mane lha aku ta tertidoo . kihkihhh . *buruk noh perangai kannn ? ^^ target ta byk, asal suma lulus jea :D except ADDMATH, lau tak 0 dapt 1 2 3 markah ckup lhaa xDD HAHAHA


btw, hari ni ahad 8 may, brr ~ hari ygg !@#$%^&* . yes, hari ni birthday dia . spe dia ? tah lha . bia lha , da lupa pun . **lupa ka? tetttt ! wish dia gudluck dlm hidup dia . oke , tanak cter stop !


oke, wish me luck in exam oke ! plus, aku punya kawad pun , doakan lha yeaa ! lawan 21 mei . GABRAA lha akuu ! hahahaha . plus, semalam ada latihan kawad, aku p majok ngn mereka ! sikit jea yg dtg , pk ape ? aku nk terpekek pekek kt citu lau org nye dtg ciput jeaa ?? err ! sedih aku ! hmm ~ *BERIKAN KAMI KETABAHAN DAN SEMANGAT YG KUAT KETIKA MENGHADAPI UJIAN MU YA ALLAH ~


aku skunk kt KFC pt raja, ade keje jap . sambil online FB on blogging, dengar lagu GRENADE , erkk ! lagu dia npe boleh sentuh jiwa aku , walaupun aku ta tahu ag mksod lagu tuu >,< pelikk ~ oke lha, entry nih pendek jea . mlas nak taip pnjg2 . notakaki; psst , iman amani dah tumbuh gigii ! HAHA . nak gmbar? jap ea ...


**muka aku tak bole go !


pastu kann , hari ni iman 8 bulann ! da pndai duduk ! ta pndai merangkak lagi, dah pndai duduk . HAHA





**yg belakang tu jgn tgok ! erkk =.=''

oke chow ! salam . tak kan online FB n blogging tuk sementara waktu :)

No comments:

Post a Comment