Saturday, February 5, 2011

nak skinny jeanss !

 sedihhh :( malang bertimpa timpa . cehhh . HHA . dah la beg bocor . bawu kumpul wet nak beli beg . ni skinny jeans aku koyak . sayang gilek kot aku ngn skinny aku tu . HALF JEANS . aku beli raya 2009 . huhuhu . lame kot aku pkai jeans tu . akhernya dah tamat tempoh . harga asal RM 169.90 . less 70% time tu . aku beli laaa. huhu . skunk skinny tu da koyakk T_______________________T sedihh ni . sobs sobs ! **kesat ingus jap T_____T

makkkkk nak skinny tu balekk . uaaaa T_________T
mane nak carik skinny the best mcm skinny aku nih . huhuhuhu . nak beli tak sale . huhuhu . da , arini enrty pendek sebab tuan blog sedih skinny dia dah tamat perkhidmatan T___T


SALAMM ~



notakaki ; esok tusyen nak pakai seluar apaaa ???? T___________T

No comments:

Post a Comment