Tuesday, February 8, 2011

exam memang terbaekk !

HHA . ta sggup tanak update blog tuk beberapa hari . hehehe . ruuuuuuuuuiiiiiiiiiiinnnnnnnnnddddduuuuuuuuu kat blog . HHA . act, tadi aku exam add math , add science and ICT . add math ? uaaaa , peninggg ~ even da belaja pong , still ta paham =.='' add science oke laa kott . ICT ? HHA . jgn ckp la . da mcm ape . mcm ta pkse . HHA . ni yg i loikee ~ hhahahahaha >,<

tomorrow paper PI, Math moden , science and PJ . hhehhe . aku stdy math jek , laen tak . huhu . kunk nak bwu kial2 nak stdy =.='' wish me luck ^^

btw , hmmm ~ kenapa aku lebih terbuka tentang perkara yg dah lepas . dan aku harap sgt semua itu akan berlaku lagi . adoii , aku nak sgt buang perkara ni , tapi aku terlalu syg untuk melupakan memori ni . yes , sgt sgt sgt berharga ~ aku nak sgt sume ni berlaku tapi aku thu sume ni takkan pernah berlaku . tapi sape yg tahu, kuasa ALLAH . mane thu sume ni pasti berlaku *wishing >,< adoii , tibe2 lari tajuk pulakkkk >,<

DR. JEKYLL AND MR. HYDE in memory :)

k laa , tacink jap . sobssobss *kesat ingus . babaii 



notakaki ; mendoakan kakak DEA supaya sihat walafiat dan cepat sembuh :) aminn ~



No comments:

Post a Comment