Saturday, December 11, 2010

wayang wayang ^^

weeee ~ semalam eyka belanja aku movie , THE CHRONICLES OF NARNIA THE VOYAGE OF THE DAWN TREADEAR :) gilek best kott . tapi yg ta best , peter ngn susan tadek . aishh ~ baru nak lepas rindu kat peter **HENSEM KAU ! haha .



sinopsis : bermula dengan lukisan laut dan kapal dlam bilik . tbe2 jek , lukisan tu keluarkan air . sedara si lucy dgn edmund ni sgt la annoying mmbebel kalah kan pompuan . HAHA . nme die eustace . eustace pun sekali terperangkap dgn lucy dan edmund dlm bilik tu . tbe2 jek da ade dalam dunia NARNIA ~ then , start la pengembaraan mereka . prince caspian yg menjadi nakhoda kapal layar tu . HAHA **hnsem kau si caspian ni^^ . si eustace ni punye la tamak nak amek emas kat satu pulau ni , pastu die bertukar jadik naga ! so , diorang ni kne carik 7 bilah pedang utk selamatkan org2 NARNIA *taksilapakula^^ . then , berjaya melawan ular air . HAHA . dan bertemu la dengan ASLAN . (lbeh kurg cm tu la . HAHA . mals cter pnjg , g tgok la ! best ~)


*nak tgok real2 ? sendiri la pegi tgokk ! tgok 3D ag best . aku tgok biase jek , org blnje , aku tgok jeklah , tu pun aku da veryy the bersyukur gilek2 ! makan , popcorn sume minah ni belanja . aku ngn eyka punye gilek tgok cter ni , ag2 part lawan2 ! haha . mcm aku jek nak tlong dieowg lawan . SAYANG KAU LA EYKA :)



**pssst pssttt , ade orang tu marahh aku keluar :D hehehehe **maap yer awak ! awak keje baek2 , nty leh belanja saya tgok wayang dan popcorn xD

No comments:

Post a Comment