Wednesday, December 22, 2010

tahniahh ! anda LULUS ~

hari ini , RABU 22.12.2010 , telah lulus nya NUR HAZIRAH BT YASIN test JPJ bg lesen B2 ! yeahh ! *mcm dpat merangkul anugerah aku pleng popular ! HHA . gilakk ~ yeahh , ALHAMDULLILAH , aku dpt mengakhiri lesen ini dengan jayanya ! hehehe . even , aku dengan excited dtg seblom kol 12 , HHA . dengan kelaparan , last2 test kol 4 lbeh == , kemetu bontot aku weehh ! pastu hujannn ! aaaaa~ takpe , tukan antara hujan ALLAH :) hehe , 

time turn aku (number 24) aku pon bawak moto  nak g titi , kan hujan . aku bwak la ngn hati2 . smpy kat tgah2 aku gabra ! aku hilang imbangan ~ aku selawat2 byk , last2 past jugak ! alhamdulillah . brek kcemasan aku lagi skit nak jtoh ~ HHA . kan licin , samdol aku ! HHA . smpi la ke bhgian 3 . syukur berjalan dengann lancarr . aminn . tggu lagi 5 ari*kata apis , tah m  bukan sminggu ke ??* bru dpt P . hehehehhehehe ^^

.......................

gerammm ngn dak2 kelas aku yg langsong tanak bg kerjasama menjayakan DRAM DATO ONN . dah la sminggu skolah cikgu zainal nak kiteowang seap kan ! LAU TAK KENE PERFORM KAT DEPAN SEMUA PELAJAR ! eee ! memang tadek perasaan lah budak2 nihh ! tadek rase nak bersatu PADU ! geram akuu ! dahh malehh nak storyy ! *aku bru lepas kematian cicak . means , aku punye mood ta stabil ! SALAM ~

No comments:

Post a Comment