Friday, December 3, 2010

OMG !

aaaaaaaaaaaa , kenapa nihh ! adesss . risauu laa . aduiii . tanakkk ! tanakkk ! (nak kne penampa ape budak nih !  terjerit jerit !) heheheh :P aku tga risau la der . tiap kali aku sikat rambut , KOMPEM ! aku punye rambot terlekat kat sikat tu haa , byk sehh ! glek kau ! leh botak aku cm nihh ! npe erk ? slah pkai shampoo ke ? or , ade penyakit ke ? lately pun , aku byk kali la pening2 kepala , bila baring , nak bgon tuh , damn ! rase nak tombang ! darah naik ke ? adess . (teringat balek tgok cter kanser otak ! ouhh ! TANAKK ! MINTAK DIJAUHKAN !**terpengaruhh tgok drama byk sgtt.. ^^)  mintak aku dijauh kan dengan segala penyakit . AMINN ^^

alaaa , wahai rambut ku syg , jgn la byk gugur , nty da tue aku tadek rambot xD HAHAHA . mepek la kau raa . act , aku ni byk uban kott =.='' bak kate china nih "ayaaa adekk , sikalang uban tak kira uma maaa" ... die ckp camni time aku gunting rmbot aritu . HAHAHA . ape sehhh ~


nota kaki ; ade suggestion ta ?

No comments:

Post a Comment