Tuesday, November 2, 2010

kenangan manis :)

assalamualaikum sume :) hehehe . baek nye akuu :P **jawab taw ! hehehe , aku mlm nih , tadek keje . exam pun da abes, tggl SIVIK n PJ jek . alaa , tu petik jari jek :P act , DEA swoh online kn fb DEA , tukar kan pass . aku pun godak godek fb DEA . hehehehh *jgn mare :)

pastu bace inbox die . heheh . aku pun g la bce balek segala mct aku ngn DEA kt dlm fb , time kteowg KAWAN KAWAN , glek2 dluu. hheheheh . naek gelakk aku sowang2 ngadap lappy ni . weeheeee :DD suke pulak aku . bace balek komen2 aku ngn DEA . heheheh .  awww ! *gedikss ~ igt lg , aku DORAEMON @ BULAT , DEA pulak SI TUNJANG ~ hahah . mule2 kenal , ofkos la fb :) pastu start bertegur sape kt skola xD terjerit jerit memanggil aku BULAT ! -.- aishh ~ time tu mcm nak debik jekk ! saba jek ~ layan je laa . -.- smpy aku punn menjadi bengang ketika itu ~ dann smpy na mintak numbe aku punn malu malu >,< hahahahah . ceit ~ wiwiwiwi xD mct ngn DEA . hahaha , lawak lawak ~ ape aa . **dlm otak aku , teross kembali ke zaman itu . wahh ! hahaha ~

smpy la satu ketika , mlut kwan2 aku mmg masin ~ hahah . tanx laa , spe yg doakan tu xD hahahahh . . hahaha . aku ta sangke pulak skunk aku nan DEA telah melangkah ke satu fasar yg len . ngam laa , aku ngn MY kawan rapat . DEA ngn ojan pulak mmg kawan baek . ngam la tu :P OJAN dan MY , aku ngn DEA hahahahh >,< kui kui . siyess , aku tak cye punn , ta pena terpkir punn yg aku akan dapat DEA , hhehe :) tapi tu sume kan takdir ALLAH . jodoh , pertemuan , ajal dan maut di tgn NYA :)  k laa , tu jek kott aku na cter . hehehh . salam :)



**wehhh esokk cutii ! happy DEEPAVALI ! hahahaha






nota kaki ; doakan yg terbaek buat kami :) peaceee ~ wasalam :)

No comments:

Post a Comment