Sunday, November 7, 2010

hmm ~ T.T !



aaaaaaaa , huhuhuu ~ nak ngesss ! makkkk ! oke oke , stop merengek mcm budak kecik !(alaa , da habit) aaa ,huhu , semalam , aku g belajar moto kt dinamik , balek jek kne ujan . da la time tu kne tggu berejam ! I HATE WAITING ! aaa ~ menyampah menyampahh nyah ! aww ! (HAHAHA) blek jek , KEBULUR ! makkk na mknn (teros mnjerit , ta thu malu tol) aaa ,  dgn basah2 kuyup , aku g mkn ,hahaha . bpk aku ckp g la mndi dlu , demam nty . aku teross mkn tanap mendengar kate2 ayah ku . (haha , faktor2 kelaparan mang cmni >,<) pas mkn , bwu mndi . pas mgreb ,bdn aku rase pnas ~ kepala jgn ckplaa, pening glekk ! tak boleh na bgon , yg pelik nye , kepala kanan aku jek sket glek ,belah kri tak . (otak kanan aku dah mereng ke ? >,<) aaaa , saket glek ~ pastu DEA mct, ckp saket mate (mmg takdir ke , kite saket sme2 ? >,<) hahaha . ape daaa ~ pastu DEA ckp na g tpop tapi DEA BENGANG mate DEA sepet ! haha ~ (awak cute bile mate awk sepet) swoh aku tpop an , yelaa ,aku dgn gagah nye pegi tpop kan DEA .  dlm aty da tawakal jek an , law aku jatoh kt time tga bwak moto ni , aku terima ajal aku , plus , masok hosptal pun , hospital la  ~ kepala aku pun berat glek ~

aaa , time otw tu , SUMPAH ! aku mengigil mcm nak hape ! tgn sbelah nye press pendiket tu (ceh ceh ! mentang2 bru blek kelas teori ptg tu :P) tgn kiri da msok kocek je ann , KESEJUKANN twukk ! kaki2 aku da mcm ape , hahaha ~ kecot kot ~ sejuk teramat ! oke da tpop an . smpy uma , ALHAMDULLILAH aku tak jtoh kt jln raye , tp aku JATOH kt blik aku T_T bestt an ? hahaha . siyes , kepla aku mcm nak hentak jek kt dinding ! aku twos amek panadol makan ~ pastu breng . kepala aku aku letak bantal , aku tekan kuat2 kepla aku sebelah kanan ! smpy ke kening aku saket nye ! aaaaaa ~ tbe2 DEA mct , nak kua ngn abg DEA na g mkn . aaaaaaaaaaaa , aku ? aku 'oke' kan je laa , act , aku kt uma da mcm ape ~

***siyess , tah kenapa aku tacink glek time ni . even tah laa ~ aku sggop jek wat pe tok org yg aku SAYANG (aku ta ckp die pun ta sggop) ~ nih , ckp bengang , tanak kua, ni kua pulak g pt raje , ta bengang pulakk ~ adess , takpe laa raa :DD smile ~ :) :) ta pk ke aku law aku jtoh kt jln tadi tu ? HAHAHAHA ~wink wink wink >,<(pham ta ape yg aku rase skunk ?) hahahaha . AKU VENGAP !




nota kaki ; MAAP yer , saya tanak awak rase bersalah , sy da OKE skunk ni :) watever punn , sySYGawk:)




No comments:

Post a Comment