Friday, September 24, 2010

PRINSIP PERAKAUNAN ! !

pehh , strugle aku buat keje kursus PA nih . hahahh . adoii , nseb bek ade qila nan my , law tak , tak jalan laa keje akuu . hehehehe . 

aku tak leh blaa bile tringat time aku wat keje nih . hahahh , da mcm budak bodoh da . *aku mmg bodoh punn >,< . hahahahh ~ adoi , terkial kial . senanye keje lom seap ag . tp setakat ni ade la yg da seap . hahahh , walaupun ta sepantas my nan qila , tp aku wat gak . ahahah . tanx korangg ~

*yeahh , suke nyaa bilaa dea ceriaa ! hehehehh , aku happy disamping dea . hehehehh . ape ? spe ? hahahh , alaa , kowang twu kan spe ? hehehh . yeahh . my bubu ! hahahahh . tanx yeaa kamu . wat sy gmbira . hehehh :) pastikan kegembiraan ini kekal kehh . *sy tak leh majok ngn awk , sy ta reti laa . hahahah , tiap kali na majok msti rase na ketwa :) so , tanak la majok2 . hahahh . kene ke ? kene laa ! hehehhh  :)

****ehh , lagi bpe jam aku nk meningkat usia sebagai remaja berumur 16 taon . hahahh *excited na amek lesen =.=" hahahahah






nota kaki ; hehehehh , LOVE YOU STRONGER SAYANG ! <3

No comments:

Post a Comment